جریمه ۱۰۰ میلیون دلاری AT&T برای گمراه کردن مشتریان در خصوص طرح اینترنت نامحدود

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده، روز گذشته با انتشار خبری جریمه 100 میلیون دلاری AT&T را به دلیل گمراه نمودن مشتریان در مورد طرح‌های نامحدود اینترنت روی تلفن‌های همراه تایید نمود.

2

دیدگاه FCC این است که AT&T با کاهش سرعت مشتریانی که از طرح‌های نامحدود استفاده می‌کردند و عدم آگاه نمودن آن‌ها از سرعت جریان اینترنت، قانون نیاز به شفافیت را در خصوص پهنای باند داده‌ها نقض نموده است.

یکی از سخگویان آژانس بیان داشته است که این میزان جریمه، بیشترین مقداری است که تا کنون توسط کمیسیون ارتباطات فدرال تعیین شده است. این در حالی است که AT&T مدعی شده که این کاهش سرعت را به منظور انجام خدمات بهتر انجام داده است و تصریح نموده است که مشتریان این طرح‌ها به اندازه کافی از این مسئله مطلع بوده‌اند.

از سوی دیگر سخنگوی AT&T چنین اظهار داشته است که این اپراتور “به شدت به‌دنبال مباحثه در خصوص اظهارات FCC است.” علاوه بر این در حال حاضر آژانس این عمل را به عنوان “یک روش معقول و مشروع” برای مدیریت منابع شبکه که سود آن برای تمامی مشتریان است، شناسایی کرده است.

آژانس نیز چنین اعلام کرده است که “هزاران” شکایت در رابطه با طرح‌های نامحدود AT&T از سال 2011 مطرح گردیده و بسیاری از افراد ادعا نموده‌اند که گمراه شده‌اند و یا با سیاست‌های عمدی AT&T مبنی بر کاهش سرعت جریان داده شگفت‌زده شده‌اند.

برای اینکه در نهایت چه تصمیمی برای AT&T اتخاذ می‌شود باید منتظر ماند و دید که آیا این اپراتور خواهد توانست مشکل خود را با FCC حل و فصل نماید یا اینکه مجبور به پرداخت جریمه تعیین شده خواهد گردید. تنها زمان است که این مسئله را روشن خواهد نمود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    چقدر شبیه ایران رفتار میکنن!! آخه تقلید هم تا این حد!
    اینجا جریمه برای اپراتورهایی هست که اشتباهی سرعت بیشتر در اختیار مشترک قرار میدن

  2. Amir می‌گوید

    اگر ایران بود ازش دفاع میکردن نه جریمه