هشت کاری که افراد موفق آن را متفاوت از دیگران انجام می‌دهند

شما می‌توانید یک انسان تحلیل‌گر، اطلاعات محور و یا یک تاجر مصمم باشید، اما تجارت نهایتا در ارتباط با مردم خلاصه می‌شود. این بدان معناست که تجارت در مورد احساسات است، احساسات شما و افرادی که هر روزه با آن‌ها سرو کار دارید.

0

افراد بسیار موفق نه تنها در زندگی خود، بلکه در زندگی افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند، چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای، تغییرات بزرگی ایجاد می‌کنند.

آن‌ها جواب سوال‌های پرسیده نشده را می‌دهند

شاید طرف مقابل شما مردد است، شاید او متزلزل و یا خجالتی باشد، جواب هرچه باشد، مردم معمولا سوالات متفاوتی می‌پرسند که انتظار دارند شما به آن‌ها پاسخ دهید.

ممکن است کارمندتان نظر شما را در مورد گذراندن بعضی دوره‌های کاری جویا شود. مسئله‌ای که او واقعا می‌خواهد بداند این است که آیا شما آینده خوبی برای پیشرفت او در شرکت می‌بینید؟ او امیدوار است که جواب شما مثبت باشد و همچنین امیدوار است دلیل آن را با او در میان بگذارید.answer unaksed questions

ممکن است همسر شما نظرتان در مورد صحبت کردن با زنان دیگر در مهمانی را بپرسد. مسئله‌ای که او واقعا به دنبالش است داشتن اعتماد کامل به او می‌باشد. او انتظار شنیدن این که به او اعتماد دارید و علت اعتماد شما را دارد. پشت سر همه سوال‌ها، یک سوال پرسیده نشده وجود دارد. به آن سوال‌ها نیز دقت کنید، چرا که شاید آن سوالی باشد که طرف مقابل شما واقعا به دنبال جواب آن می‌گردد.

آن‌ها منتظر نمی‌مانند

شما نباید منتظر باشید که کسی شما را کشف کند. شما نباید منتظر تایید باشید. شما نباید منتظر شخصی برای کمک به خود باشید. شما می‌توانید هر کاری که به ذهنتان می‌رسد را همین الان انجام دهید. شاید موفق نشوید. اما شما نباید منتظر بمانید. پس در یک کلام، منتظر نباشید!refuse to wait

آن‌ها با آغوش باز به سراغ همه مسائل می‌روند

بعضی شغل‌ها به تلاش و کوشش، بیش از مهارت نیاز دارند. بسته‌بندی مواد خوراکی، تحویل بسته‌های پستی و رسیدگی به مشتریان همگی از جمله کار‌های آسان می‌باشند. تنها تفاوت در میزان تلاش افراد است. عملی بیشتر از یک تشکر ساده برای کسی که بدون هیچ چشم‌داشتی برای شما کاری انجام می‌دهد انجام دهید. لبخند بزنید. با چشمانتان ارتباط برقرار کنید و کلماتی با محبت بیان کنید.

در اطراف شما افراد سخت‌کوش ناشناس بسیاری وجود دارند. تبدیل شدن به شخصی که هر روز حداقل با یکی از این افراد آشنا می‌شود بسیار خوب است. شما با احترام گذاشتن به این افراد بهترین نوع احترام را در جواب دریافت می‌کنید، احترامی که ناشی از یک تغییر است، هرچند که در زندگی فرد دیگر زود‌گذر باشد.

آن‌ها به جای دستور دادن آزادی عمل می‌دهند

شاید شما مسئول کاری باشید. شما می‌دانید چه کار کنید. پس طبیعی است که به کارمندانتان بگویید که چه کار کنند و چگونه آن کار را انجام دهند اما در حین کار شما خلاقیت آن‌ها را از بین خواهید برد و باعث تنزل مهارت و تجربه آن‌ها خواهید شد.

اجازه دهید کارمندانتان نحوه انجام و چگونگی کار را نشان دهند. این امر نشانگر احترام شما به توانایی‌ها و اعتماد به تصمیم گیری آن‌ها می‌باشد. در دنیایی پر از دستور و کنترل، آزادی عمل یک تنفس برای افراد است و هدیه‌ای است که هر انسان، توانایی بخشیدن آن را دارد.

آن‌ها زمانی را برای تفکر در مورد زندگی اختصاص می‌دهند

شما نقشه‌های بزرگی در سر دارید. شما اهداف بزرگی دارید. شما هیچ‌وقت راضی نمی‌شوید، چرا که رضایت داشتن منجر به تن آسائی می‌شود. بنابراین اکثر اوقات شما ناراحتید، زیرا شما بیشتر به چیز‌هایی که به دست نیاوردید، انجام نداده‌اید و ندارید فکر می‌کنید.smell roses

زمانی را برای تفکر در مورد کار‌هایی که در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود انجام داده‌اید اختصاص دهید. در این لحظه شما بیشتر از آن چیزی هستید که زمانی تصور می‌کردید.

قطعا همیشه باید برای بیشتر از چیزی که هستید و دارید تلاش کنید، اما فراموش نکنید زمانی را برای فکر کردن به همه چیز‌هایی که دارید اختصاص دهید، مخصوصا ارتباطاتی که با افراد جامعه بدست آورده‌اید که مهم‌تر از هرچیزی هستند که شما می‌خواهید داشته باشید. بر‌خلاف یک خواسته، آن چیزی که شما دارید یک امید، آرزو و یا رویا نیست. چیزهایی که شما دارید واقعی و فوق‌العاده و از آن خود شما هستند. قدر آن‌ها را بدانید.

آن‌ها سطحی‌ نگر نیستند

بعضی وقت‌ها مردم مرتکب اشتباهاتی می‌شوند. بعضی وقت‌ها شما را رها می‌کنند. هنگامی که این اتفاق‌ها می‌افتد، طبیعی است که تصور کنیم آن‌ها حرفمان را نشنیده گرفته‌اند و یا توجه نکرده‌اند. ولی معمولا دلیل مهم‌تری وجود دارد. شاید آن‌ها احساس سرکوب شدن دارند. شاید احساس می‌کنند هیچ کنترلی ندارند. ممکن است احساس بیهودگی، به حاشیه رانده شدن، نادیده گرفته شدن و یا کمبود توجه داشته باشند.looking under ocean

اگر شما مسئول هستید، چه در محل کار و یا در خانه، احتمالا شما مجبور هستید که به اشتباهاتشان رسیدگی کنید. اما پس از آن به گذشته آن عمل برای مشخص کردن دلیل آن نگاه کنید. هر کسی می‌تواند آزادانه نظم و انضباط را برقرار سازد. این کار با میسر ساختن تفاهم، یکدلی و کمک به دیگران برای رسیدگی به مسا‌ئل بزرگی که منجر به یک اشتباه می‌شود همراه است.

در پایان ممکن است خود شما مسبب اصلی آن اشتباه باشید.

آن‌ها دوست داشتن را در عمل نشان می‌دهند

شما کارتان را دوست دارید. وقتی که شما مشغول به کارتان هستید، این احساس در هر عمل و صحبتی که انجام می‌دهید بارز است. شما خانواده‌تان را دوست دارید. وقتی شما با آن‌ها هستید، آیا این احساس در صحبت و رفتار شما مشخص است؟ دوست داشتن یک احساس است و احساسات معمولا خودخواهانه هستند. احساساتتان را در عمل نشان دهید. عشقتان به افرادی که شما را دوست دارند را در عمل ابراز کنید. نشان دهید که آن‌ها را هم در کلمات و هم در رفتار و کردارتان دوست دارید.

وقتی که شما دوست داشتن را به فعل و عمل تبدیل کردید، افرادی که شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید متوجه احساس واقعی شما می‌شوند پس مطمئن شوید که این‌گونه است.

آن‌ها تلاش می‌کنند که فقط خودشان باشند

شما نگران این هستید که مردم به چه چیزی فکر می‌کنند (احساس بدی به خود راه ندهید، مطمئنا اکثر افراد اینگونه‌اند). مهم نیست که چقدر سخت تلاش می‌کنید، شما نمیتوانید همه آن چیزی باشید که مردم می‌خواهند.be yourself

اما شما می‌توانید مطابق میل افرادی که شما را دوست دارند و به شما عشق می‌ورزند رفتار کنید. شما می‌توانید بهترین فردی باشید که توانایی‌اش را دارید. خودتان باشید، این کاری است که شما بهتر از هر فرد دیگری می‌توانید انجام دهید.

Themuse

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.