احتمال تولید گوشی اندرویدی توسط بلک‌بری

براساس اخبار منتشرشده توسط رویترز، بلک‌بری در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند جدید خود به‌منظور عرضه به بازار البته با بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید است. این اقدام در راستای تمرکز بیشتر بر روی نرم‌افزار و مدیریت دستگاه‌ها در مقابل سیاست پیشین یعنی بهره‌گیری از سیستم‌عامل اختصاصی شرکت اتخاذ شده است.

1

لازم به ذکر است علی‌رغم بهره‌مندی این شرکت از محصولات جدید و نسخه 10 سیستم‌عامل بلک‌بری، این شرکت همچنان سهمی زیر یک درصد از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد.

براساس گزارش منتشرشده این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند این شرکت که پیش از این در کنگره جهانی موبایل معرفی شده بود محصول جدید این شرکت برپایه سیستم‌عامل اندروید باشد. اگرچه این اقدام بلک‌بری باعث تعجب کاربرانش شده است اما مدنظر داشته باشید که بلک‌بری 10 نیز در قسمت عمده‌ای از کتابخانه نرم‌افزاری خود به برنامه‌های شبیه‌سازی اندروید متکی است.rio-brand.0

از سوی دیگر برنامه پیام رسان BBM برای سیستم‌عامل اندروید نیز عرضه شده است و تکنولوژی امنیتی بلک‌بری که زبان‌زد خاص و عام است در نرم‌افزار امنیتی Knox سیستم‌عامل اندروید برای سامسونگ به‌کار گرفته شده است. شاید بلک‌بری با این مهاجرت به اندروید ثابت کند که همچنان قابلیت‌های امنیتی این شرکت بر روی سیستم‌عامل‌های دیگر نیز قابل استفاده خواهند بود.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    بلک بری داره تو گل دست و پا میزنه
    سرانجامش مثل نوکیا میشه
    با این تفاوت که نوکیا به صحنه باز خواهد گشت اما بلک بری به مرور داره کاملا محو میشه