چگونه « Hey, Cortana » را در ویندوز ۱۰ فعال کنیم

همانطور که در جریان هستید، مایکروسافت چندی پیش دسترسی به دستیار صوتی خود یا همان کورتانا را به نسخه پیش نمایش ویندوز 10 افزود.

0

کورتانا به طور حتم یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیزی است که به آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز افزوده شده است. یکی از مشخصات جالب کورتانا قابلیت فراخوانی آن با صدا زدن سلام کورتانا یا “Hey Cortana” است. شما با بهره‌گیری از این قابلیت می‌توانید دستیار صوتی ویندوز 10 را به منظور جستجو مطلبی در اینترنت و یا خود سیستم، ثبت یادآوری جدید و ارسال ایمیلی برای دوست خود به راحتی فراخوانید.

  • به منظور فعال کردن قابلیت « Hey, Cortana » در نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 ابتدا کافیست این دستیار صوتی را با کلیک بر روی قسمت جستجوی موجود در نوار وظیفه بیدار کنید.

screenshot-www.cnet.com 2015-06-11 00-03-08

  • پس از فعال شدن کورتانا، بر روی آیکون چرخ‌دنده موجود در نوار کناری کلیک کنید.
  • در آخرین مرحله کافیست گزینه چهارم در فهرست تنظیمات کورتانا که امکان آماده‌سازی صوتی  آن را به شما می‌بخشد، در حالت فعال قرار دهید.

حال قابلیت « Hey, Cortana » فعال شده است و شما می‌توانید با گفتن جمله مذکور، کورتانا را از خواب بیدار کنید و دستورات خود را به آن بدهید.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.