Fallout 4 برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه نخواهدشد

حدس و گمان‌ها درباره‌ی بازی4 Fallout تمامی نداشت تا اینکه بالاخره چند هفته‌ پیش اعلام شد که شرکت ” Bethesda” سازنده‌ی بازی‌های رایانه‌ای به زودی از این عنوان رونمایی خواهد کرد.

0

اوایل هفته‌ی جاری نخستین تریلر از بازی منتشر و جزئیاتی در خصوص این عنوان برملاشد. اما پُر واضح است که بتسدا هنوز هم گفتنی‌های بسیاری درباره‌ی آن دارد. این شرکت اعلام کرد که Fallout 4 برای کنسول‌های Xbox 360 و پلی استیشن3 عرضه نخواهد شد و در این مساله تجدید نظری هم صورت نخواهد گرفت.

تاییدیه‌ این خبر مستقیما از خود شرکت بتسدا آمده و رسمی‌تر از این نمی‌شود!

مَت گِرَنداِستَف، مدیر ارتباطات بتسدا در سایت بازی NeoGAF اعلام کرد که این عنوان به کنسول‌های 360 و PS3 نخواهد آمد و افزود کارهایی بر روی آن انجام داده‌ایم که این امر را غیر ممکن کرده است.

بتسدا گفت که Fallout 4 برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد کرد. گرچه چهارچوب دقیقی برای عرضه اعلام نشده اما این بازی احتمالا اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.