Xperia M4 Aqua تنها 1.26 گیگابایت از فضای 8 گیگابایتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد!

همان‌گونه که پیش از این نیز شاهد بوده‌ایم شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در تبلیغات خود خبر از بهره‌گیری از فضای ذخیره‌سازی مناسب در دستگاه‌های تولیدی خود می‌دهند اما هنگامی که کاربر قصد استفاده از این فضای ذخیره‌سازی داخلی را دارد متوجه می‌شود حقیقت با آنچه شرکت سازنده اعلام کرده کاملا متفاوت است.

1

در جدیدترین مورد، Xperia M4 Aqua سونی که گفته می‌شد از 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره‌مند شده است اکنون تنها 1.26 گیگابایت از این فضا را برای استفاده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این فضا با منظور کردن حافظه مورد نیاز برای فیرمویر، برنامه‌های ازپیش نصب‌شده و البته سیستم‌عامل اندروید از میزان 8 گیگابایت مجموع باقی خواهد ماند. این بدان‌معناست که کاربر این گوشی هوشمند تنها 15.75 درصد از فضای عنوان شده را در اختیار خواهد داشت.

خوشبختانه در این گوشی هوشمند با بهره‌گیری از مموری‌کارت می‌توان این نقیصه را تا حدی رفع کرد اما اشغال فضای زیاد توسط سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری در گوشی‌های اندرویدی مشکلی است که به‌نظر می‌رسد گوگل باید چاره‌ای برای رفع آن بیندیشد.

Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمیدرضا می‌گوید

    البته این گوشی سه مدل 16 گیگابایتی هم داره…
    مدل های E2333, E2363 دو سیم کارت و E2306 تک سیم کارت از 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار هستند!