همکاری هواوی و فولکس‌واگن برای اینکه گوشی‌های هوشمند و خودروها زبان یکدیگر را بفهمند!

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، ممکن است در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های هوشمند ساخت هواوی به اپلیکیشن هایی مجهز شوند که با آن بتوان خودروهای فولکس‌واگن را کنترل نمود.

0

با آغاز به کار پروژه Android Auto در ایالات‌متحده، شرکت‌های تولید کننده محصولات مبتنی بر اندروید به مرور زمان قصد دارند محصولات خود را با ماشین‌های هوشمند مجهز به این فناوری همگام کنند. سردسته این شرکت‌ها را شاید بتوان هواوی دانست زیرا این شرکت چینی به تازگی همکاری تنگاتنگی را با غول خودروسازی فولکس‌واگن آغاز کرده است.

طی هفته گذشته در روند برگزاری نمایشگاه International Consumer Electronics Show Asia در شانگهای چین، شرکت‌های هواوی و فولکس‌واگن به طور مشترک از سری اپلیکیشن‌هایی رونمایی کرده‌اند که به راننده امکان استفاده از سیستم‌های ناوبری، گوش دادن به موسیقی، ارسال پیام‌های متنی و حتی برقراری تماس را با خیال راحت در پشت فرمان می‌دهد.

این برنامه‌ها از فناوری MirrorLink که نقش پلی میان سیستم‌های سوار شده روی خودرو و گوشی هوشمند را بازی می‌کند، پشتیبانی به عمل می‌آورند. با بهره‌گیری از این برنامه‌های می‌توان به سادگی هرچه تمام‌تر پس از اتصال گوشی به سیستم‌های سوار شده روی خودرو بر روی تماس‌ها و پیام‌های دریافتی نظارت داشت و یا از آن در پرداخت‌های الکترونیکی استفاده کرد.

هواوی قصد دارد کنترلر تمامی اطلاعات دریافتی از این سیستم را بر روی یک صفحه‌نمایش لمسی در جلو داشبورد پیاده‌سازی کند. انتظار می‌رود نسل جدید خودروهای  فولکس‌واگن که به سیستم MirrorLink هستند، از اواسط سال آینده راهی بازار چین شوند. هنوز اطلاعاتی در رابطه عرضه این محصولات در دیگر کشورها در دست نیست.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.