3 سال گارانتی و شش ماه گارانتی تعویض سازگار ارقام برای مادربردهای الایت‌گروپ

شرکت ELITEGROUP COMPUTER SYSTEMS با نام تجاری ECS یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مادربرد جهان است. این شرکت از سال 1987 شروع به کار کرد و در سال 2002 به فروش 22 میلیون مادربرد در سطح جهانی رسید. این شرکت علاوه بر تولید مادربرد، در تولید محصولات دیگر مانند نوت‌بوک و کارت گرافیک نیز فعالیت دارد.

0

شرکت سازگار ارقام بیش از 10 سال است که مادربردهای شرکت ECS را با گارانتی خود وارد بازارهای کشور کرده است. یکی از ویژگی هایی که این مادربردها را خاص کرده است قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت بسیار بالا این محصول است که برای تمامی کاربری ها می توان از این محصولات استفاده نمود.

Motherboard-Elitegroup

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف شرکت های توزیع کننده کالاست و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت است. محصولاتی همانند مادربرد از جمله محصولاتی است که نیاز به خدمات پس از فروش با سرویس دهی بسیار خوب را دارد لذا به همین منظور شرکت سازگار ارقام اخیرا علاوه بر 3 سال گارانتی بر روی مادربردهای ECS، شش ماه گارانتی تعویض نیز در نظر گرفته که اگر این مادربرد شامل شرایط گارانتی باشد به صورت لحظه‌ای تعویض می‌گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.