در هنگام انجام بازی Need For Speed باید به اینترنت متصل باشید!

به گفته کمپانی بازی‌سازی الکترونیک آرتز، کاربران برای انجام نسخه جدید بازی سبک مسابقه‌ای و پرطرفدار Need For Speed به اتصال دائمی به اینترنت نیاز خواهند داشت.

5

حدود چند ماه بیشتر تا عرضه رسمی نسخه جدید بازی پرطرفدار Need For Speed فرصت باقی نمانده، اما شاید خبر پیش‌نیاز دائمی اتصال به اینترنت بسیاری از دوستداران این بازی و علل خصوص کاربران کشورهای در حال توسعه را کمی نگران کند. این خبر را یکی از توسعه‌دهندگان بازی در صفحه تویتر رسمی الکترونیک آرتز اعلام کرده است.

بازی Need For Speed به یک اتصال دائمی اینترنت نیازمند است اما مزایایی که به همراه دارد ارزشمند هستند که موجب تنوع بیشتر و ثبت تجربه جدیدی در هنگام بازی در کنار دوستانتان خواهد شد

این شخص همچنین در تویت دیگری عنوان می‌کند که الزام اتصال به اینترنت سبب حضور همزمان دیگر بازیکنان در جریان داستانی Need For Speed می‌شود که پیش نیاز آن بدون شک متصل بدون یکایک آن‌هاست. مارکوس نیلسون مدیر استودیوی بازی‌سازی Ghost Games در تازه‌ترین مصاحبه خود با مجله GameSpot، به شدت به این پیش نیاز خرده گرفته زیرا سیستم مورد استفاده برای اتصال دائمی که با نام AllDrive شناخته می‌شود، همان نمونه استفاده شده در زمان انتشار بازی Need For Speed Rivals است، این در حالیست که هنوز امکان انجام بازی به صورت آفلاین تائید نگردیده است.

بر اساس اطلاعات قبلی می‌دانیم که ساخت سری جدید Need For Speed را باز هم استودیوی Ghost Games بر عهده دارد، از این رو انتظار داریم این بازی محبوب و هیجان‌انگیز پاییز امسال در روند برگزاری رویداد E3، برای کنسول‌ ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای خانگی عرضه شود.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. رامین می‌گوید

    سلام چطوری انلاین بازی کنم؟ لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      برای بازی آنلاین باید بازی رو قانونی خریداری کرده باشید

      1. محمدرضا می‌گوید

        من ظرفیت ۳ گرفتم ریوالز اما به سرور وصل نمیشه همش خطا میده

  2. sina می‌گوید

    سلام میخواستم ببینم این و میشه کرکش کنن تا بشه گیمر های ایرانی هم انلاین بتونن بازی کنن…!؟

  3. عرفان ایزدی می‌گوید

    معذرت می خوام اشتبا گفتم

  4. عرفان ایزدی می‌گوید

    پس چجوریه من نسخه ی rivals که فک کنم جدید ترین هست رو آفلاین بازی می کنم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟