آیا این گوشی سامسونگ با اسنپ‌دراگون ۸۰۸ همان گلکسی اس ۶ مینی است؟

در روز گذشته شاهد درز اطلاعاتی در رابطه محصول بالا رده Meizu m2 و یک محصول با کد SM-G9198 ساخت سامسونگ توسط بنچمارک GFX بودیم.

0

بر اساس نتایج به دست آمده توسط بنچمارک GFX، عضو جدید خانواده گلکسی که هم‌اکنون با کد اختصاری SM-G9198 شناخته می‌شود و بسیاری آن را گلکسی اس ۶ مینی می‌دانند دارای صفحه‌نمایشی 4.6 اینچی با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل است و قلب آن را پردازنده شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 در کنار واحد پردازش گرافیکی آدرنو 418 و دو گیگابایت حافظه رم به تپش درخواهد آورد.

لازم به یادآوریست که پردازنده مذکور، همان تراشه ایست که ال‌جی در پرچم‌دار جدید خود از آن بهره گرفته است. گوشی هوشمند موسوم به SM-G9198، در قاب پشتی میزبان یک دوربین 16 مگا پیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری به صورت فول اچ‌دی است، این در حالیست که دوربین دوم آن دارای سنسوری با وضوح 5 مگا پیکسل می‌باشد.

این که مشخصات ذکر شده متعلق به گلکسی اس 6 مینی است یا نه پرسشیست که هنوز هیچ منبع موثقی به آن پاسخ نداده، اما بدون شک در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار اطلاعات تکمیلی در رابطه با این محصول خواهیم بود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.