پیش از انتشار نسخه نهایی اندروید M شاهد عرضه دو آپدیت برای نسخه پیش‌نمایش خواهیم بود

در کنفرانس شب گذشته I/O گوگل این شرکت پس از رونمایی از نسخه پیش‌نمایش اندروید M و زمانبندی عرضه نسخه نهایی از عرضه دو آپدیت تا زمان عرضه نسخه نهایی خبر داد.

0

بنابر اعلام گوگل، این شرکت قصد دارد دو آپدیت در اواخر تیر ماه و اواخر مرداد ماه برای نسخه پیش‌نمایش اندروید M عرضه کند. هر دو به‌روز رسانی تغییرات جالبی را به همراه دارند و اگر همه چیز بر طبق برنامه پیش برود نسخه‌ی نهایی اندروید M را پاییز در اختیار خواهیم داشت.

نسخه‌ی اولیه‌ی اندروید Mرا می‌توان هم اکنون بوسیله‌ی بسته نرم افزار SDK و از سایت رسمی Android Developer دانلود کرد، به‌روز رسانی‌هایی نیز برای آن در نظر گرفته شده که در آینده عرضه می‌شود. کسانی که این نسخه را بر روی گوشی دارند در آینده به‌روز رسانی‌ها را به صورت OTA دریافت می‌کنند.

همانطور که از عنوان بر می‌آید پیش نمایش M هنوز آماده‌ی عرضه نیست پس هم‌چنان منتظر باشید. دارندگان گوشی‌های نکسوس‌ 5 و 6 و تبلت نکسوس9 به این نسخه از سیستم عامل اندروید دسترسی خواهند داشت. اگر یکی از این دستگاه‌ها را در اختیار دارید کافیست مطلب آموزش نصب نسخه پیش‌نمایش اندروید M را در فارنت بخوانید تا به آخرین نسخه اندروید مهاجرت کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.