اچ‌تی‌سی از برنامه خود برای عرضه آپدیت اندروید M برای پرچمداران خود خبر داد

اندروید M سرانجام از جانب گوگل به عنوان نسخه جدید سیستم‌عامل موبایل این شرکت معرفی شد؛ اینجاست که نوبت سازنده‌های گوشی‌ همراه فرا می‌رسد تا برای آپدیت محصولات خود به نسخه جدید اندروید آستین بالا بزنند.

3

دیری نخواهد پایید که اندروید M پس از عرضه، اندروید آب‌نبات‌چوبی را به کناری بزند و به جدیدترین سیستم‌عامل گوشی‌های تراز اول شرکت‌های معروف تبدیل شود، اچ‌تی‌سی هم برای اینکه از این غافله عقب نماند برنامه خود را برای عرضه آپدیت اندروید M جهت پرچمداران این شرکت معرفی کرد.

ناگفته نماند که اندروید M هنوز در مراحل پایانی توسعه‌نرم‌افزاری قرار دارد و به احتمال زیاد رسماً در سه ماهه آخر سال میلادی منتشر خواهد شد اما کاربران از همین الان دوست دارند تکلیفشان روشن باشد که آیا گوشی همراه آنها میزبان اندروید M خواهد بود یا اینکه شرکت سازنده برنامه‌ای برای عرضه آپدیت اندروید M در سر ندارد.
به هر ترتیب اچ‌تی‌سی در بیانیه‌ای خیال دارندگان محصولات تراز اول این شرکت را از این بابت راحت‌ کرده است، اچ‌تی‌سی وان M9 و اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس اولین محصولات اچ‌تی‌سی هستند که چشمشان به جمال آپدیت اندروید M روشن خواهد شد.

متاسفانه اچ‌تی‌سی جزئیات بیشتری از انتشار آپدیت اندروید M برای محصولات خود مشخص نکرده است و از طرف دیگر تاریخ دقیقی نیز از این آپدیت جدید در دسترس نیست اما با توجه به شناختی که از اچ‌تی‌سی‌ داریم احتمال می‌دهیم در آینده نزدیک شاهد خبرهای بیشتری از آپدیت اندروید M برای گوشی‌های این شرکت بزرگ تایوانی خواهیم بود.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مصطفی می‌گوید

    سلام
    به نظرتون برای one max این آپدیت میاد?
    اگه نه میشه به صورت غیر رسمی نصب کرد?
    ممنون

  2. Ehsan می‌گوید

    پس M8چی؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      فعلا که همین دو تا گوشی اعلام شده.. اگر چه به نظر من یه کار تبلیغاتیه و نمیشه M8‌رو جزو گوشی‌هایی که آپدیت نمیشن به حساب آورد. البته این بستگی به مدت زمان باقیمانده تا عرضه نسخه نهایی داره