آیا گوگل در این تصویر نکسوس بعدی را لو داده است؟

شب گذشته گوگل در جریان کنفرانس I/O 2015 و هنگام معرفی قابلیت پشتیبانی از درگاه USB-C در اندزوید M، گوگل تصویری را منتشر کرد که احتمالا مربوط به نسل بعدی نکسوس است.

0

بدون شک عکس منتشر شده اگر هم منسوب به نسخه بعدی نکسوس باشد باز هم تا زمان عرضه از لحاظ طراحی ممکن است تغییر کند. از طرف دیگر ممکن است گوگل هم شیطنت به سرش زده باشد و با انتشار این عکس قصدی به جز آزار علاقه‌مندان نکسوس نداشته باشد.

همانطور که اشاره کردیم در این عکس منتشر شده درگاه پورت USB-C مشاهده می‌شود که می‌توان حدس زد در نکسوس بعدی از این پورت استفاده خواهد شد، پورت USB-C برای شارژ سریع موبایل بسیار مناسب است.

به هر ترتیب با توجه به اطلاعات اندکی که از نکسوس بعدی منتشر شده است، چاره‌ای نیست به غیر از پیشه کردن صبر تا ببینیم گوگل یا ال‌جی یا حتی شاید هواوی چه زمانی دست از رازداری برداشته و نکسوس بعدی را معرفی خواهند کرد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.