این Seagate Backup Plus Slim باریک‌ترین هارد اکسترنال و قابل حمل جهان است

0

در شرایط امروز و با رشد چشمگیر تنوع وحجم داده ها ، نیاز به دستگاههای ذخیره‌سازی با حجم بیشتر و سهولت و امنیت بالاتر هر روز بیش از پیش حس می‌شود. در این میان هاردهای اکسترنال مورد توجه کاربران مختلف قرار دارند.

backup-plus2-portable-box

هاردهای اکسترنال فضاهایی قابل حمل هستند که برای نگهداری داده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به علت اندازه و وزن‌شان قابلیت جابه‌جایی بالایی دارند. شرکت سیگیت که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات ذخیره اطلاعات است، هاردهای اکسترنال بک‌آپ پلاس خود را با ظرفیت‌های 1 و 2 ترابایت و اندازه 45 سانتیمتر وارد بازارها کرده است.

بسیاری از کاربران هارد اکسترنال را جهت اختصاص فضایی مجزا برای بکاپ گیری و قرار دادن اطلاعات مهم در مکانی ایمن و خصوصی انتخاب می‌نمایند که البته برای این نوع افراد امکان جابه‌جایی داده‌ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا با استفاده از این مزیت قادرند تا دوستان، همکاران و عزیزان خود را نیز از داده های خود بهره‌مند سازند.

Seagate-Backup-Plus-Slim

سیگیت بک‌آپ پلاس باریک‌ ترین هارد پرتابل اکتسرنال در جهان است که از رنگ بندی های بسیار مختلفی تشکیل شده است. با استفاده از این هارد به راحتی می‌توان از تمامی اطلاعات بکاپ گرفت و تمامی اطلاعات را با امنیت بسیار بالا به اشتراک گذاشت.

یکی از ویژگی‌هایی که این هارد را خاص کرده است، امکان بک آپ کردن و ذخیره اطلاعات به طورمستقیم از روی تلفن های همراه هوشمند با استفاده از نرم افزار Mobile Backup است. سیگیت بک آپ پلاس اسلیم با 2 سال گارانتی شرکت سازگار ارقام در بازارهای کشور عرضه می گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.