گوگل فروش گوشی‌های هوشمند پروژه تانگو خود را آغاز کرد

اگر همواره سوالاتی در خصوص پروژه تانگو گوگل در ذهن شما بوده بدنیست بدانید که گوگل بالاخره دستگاه تولیدی خود برپایه این تکنولوژی را با قیمت 512 دلار آماده فروش کرده و برای خرید آن نیز نیاز به هیچ دعوتنامه‌ای ندارید.

0

مدنظر داشته باشید که این شرکت اعلام کرده این دستگاه تنها شرایط لازم برای استفاده توسط توسعه‌دهندگان را داشته و هنوز به مرحله نهایی و بهره‌برداری نرسیده است، بنابراین تنها در صورتیکه درمورد این پروژه کنجکاو هستید و یا از جمله توسعه‌دهندگان یادشده هستید اقدام به خرید این محصول از طریق پلی‌استور گوگل کنید.

به‌نظر می‌رسد با در نظرگرفتن اینکه تنها یک روز به رویداد Google I/O 2015 باقی‌مانده گوگل حرف‌های بیشتری برای گفتن در خصوص این پروژه داشته باشد. لازم به ذکر است که پروژه تانگو به‌منظور تولید دستگاه‌هایی با امکان بهره‌گیری از تجهیزاتی مانند دوربین در جهت درک بهتر از محیط در سال گذشته معرفی شد.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.