لنوو طرح مفهومی خود برای ساعت هوشمند با دو صفحه نمایش را در معرض دید همگان گذاشت

در رویداد جهانی لنوو در چین، این شرکت طرح اولیه ساعت هوشمندی را معرفی کرد که به قابلیت‌هایی ویژه که تا پیش از این جای خالی آن در این محصولات احساس می‌شد مجهز شده است.

0

ساعت هوشمند Magic View علاوه بر صفحه‌نمایش دایره‌ای اصلی از صفحه‌نمایش ثانویه‌ای میان صفحه ساعت و بند آن بهره می‌برد که به تکنولوژی به نام Virtual Interactive Display تجهیز شده است. برخلاف ابعاد کوچک، لنوو مدعی است با استفاده ای این تکنولوژی کاربران می‌توانند تصاویر را تا 20 برابر بزرگ‌تر از آنچه در ساعت‌های هوشمند معمولی مشاهده می‌کنند، ببینند.

این تکنولوژی باعث خواهد شد کاربران بر مشکل کوچک‌بودن صفحه‌نمایش ساعت در زمان مشاهده نقشه یا عکس فائق آیند و از سوی دیگر حریم شخصی آن‌ها با توجه به عدم نمایش هر نوع محتویاتی بر روی صفحه اصلی ساعت، بیش از پیش حفظ شود.lenovomagicdisplayjt

در رویداد ویژه‌ای که به همین منظور برگزار گردید مدیر بخش تکنولوژی شرکت لنوو، Peter Hortensius اذعان داشت بیش از 120 حق ثبت اختراع به‌منظور تولید محصول اولیه مورد استفاده قرارگرفته و از تراشه‌های ویژه و البته باریک‌ترین پنل جهان در این ساعت استفاده شده است.

به‌نظر می‌رسد محصول نهایی بیش از آنچه موتو 360 قادر بود، توجه کاربران را به خود جلب کند. Hortensius اذعان داشته اگرچه این محصول همچنان در مراحل اولیه طراحی به‌سر می‌برد اما نباید فراموش کرد که سری یوگا محصولات لنوو نیز اگرچه اکنون حضوری فعال در بازار دارند اما پیش از این مرحله تنها طرح اولیه‌ای از آن‌ها آماده شده بود. نکته آخر اینکه هنوز مشخص نیست که آیا محصول نهایی با برند لنوو و یا موتورولا روانه بازار خواهد شد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.