گوشی هوشمند مفهومی لنوو با صفحه کلید لمسی لیزری بر روی هر سطحی!

گوشی‌های هوشمند به‌همراه پروژکتورهای سرخورد طرحی هستند که تنها سامسونگ با عرضه دو گوشی مجهز به این قابلیت دنبال می‌کرد. این طرح با استقبال زیادی از سوی کاربران روبرو نشد تا لنوو چاره‌ای برای بهره‌وری بهتر از آن بیابد.

0

استفاده از این تکنولوژی در جهت ایجاد یک صفحه‌نمایش لمسی مجازی بر روی میز و یا هر سطح دیگر، ایده لنوو در استفاده از این قابلیت است.virtual ninja

این طرح که در کنفرانس جهانی تکنولوژی لنوو در روز جاری معرفی شد Smart Cast نام دارد تا به‌واسطه آن شاهد اولین گوشی هوشمند جهان با قابلیت بهره‌گیری از پروژکتور لیزری با قابلیت‌های ویژه باشیم.lenovo kickstand

علاوه بر امکان استفاده از این پروژکتور بر روی دیوار، با فعال‌کردن گزینه Surface Mode می‌توانید به‌گونه‌ای پروژکتور را تنظیم کنید تا با بازتابش نور در حالیکه گوشی به یک دستک در پشت آن تکیه داده شده شاهد ایجاد صفحه‌ لمسی قابل استفاده به‌عنوان یک پیانو مجازی، صفحه‌کلید مجازی و یا حتی فروت نینجا مجازی باشید. هنوز اطلاعات بیشتری از این طرح منتشرنشده اما به‌نظر می‌رسد تا مشاهده این محصول در بازار همچنان زمان زیادی باقی مانده است.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.