لنوو لپ‌تاپ‌های Z41 و Z51 را با دوربین RealSense 3D معرفی کرد

لنوو روز گذشته در مراسم Tech World که در شهر پکن برگزار گردید، از چندین محصول جدید مبتنی بر ویندوز خود رونمایی کرد.

0

Lenovo Z41 و Lenovo Z51 دو لپ‌تاپ‌ جدید این شرکت چیبنی هستند که متناسب با دوست داران فیلم و موسیقی طراحی گردیده اند.

بر این اساس لپ‌تاپ‌های Z41 و  Z51 به ترتیب دارای صفحه نمایش 14 و 15 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی می باشند که برای استفاده در منزل بسیار مناسب است.واحد پردازشگرافیکی این محصولات را یکی از تراشه های ساخت AMD بر عهده دارد و  سیستم صدای دالبی DS 1.0 Home Theater به کار رفته در آنها امکان پخش صدا و تصویر و حتی انجام بازی به صورت استریم را برای کاربر به ارمغان می آورد.

Z51_White
Z51_White

هر دو محصول به سیستم اتصال به اینترنت با وای‌فا از طریق شبکه  802.11 a/c تجهیز گردیده اند که حدود سه برابر سریع تر از نمونه های مشابه رایج در بازار عمل می کند.این قابلیت امکان اشتراک گذاری محتوای رسانه ای و برنامه های تلویزیونی لحظه ای را بسیار لذت بخش می کند.لازم به ذکر است که هر دو مدل در سینه میزبان پردازنده CoreTM i7 ساخت اینتل در کنار یک ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD هستند.

Z51 به دوربین دوربین RealSense 3D ساخت اینتل مجهز گردیده که با بهره گیری از آن کاربر می تواند با ژست های حرکتی دستورات خود را اعمال نماید.این دوربین همچون چشم انسان حرکات را دنبال کرده و متناسب به هر یک، واکنش مناسب را ارائه می دهد؛همچنین از این دوربین می توان در انجام بازی های سه بعدی و اسکن اشیاء نیز استفاده کرد.به گفته لنوو، لپ‌تاپ‌های Z41 و  Z51 در تنوع رنگ مشکی، سفید و قرمز و با 8 گیگابایت حافظه رم به ترتیب با قیمت 499 و 599 دلار از هفته آینده از طریق وبسایت رسمی این شرکت قابل خرید خواهند بود.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.