گوگل و یاهو نیز ظاهرا علاقمند به خرید فلیپ‌بورد هستند

از قرار معلوم روزبه‌روز به خواستگارانِ فلیپ‌بورد افزوده می‌شود، پیش از این گزارش شده بود که توئیتر به خرید فلیب‌بورد علاقه‌مند شده و امروز در خبرها داشتیم یاهو و گوگل نیز طالب این سرویس هستند.

0

فلیب‌بورد با ظاهر دل‌فریب و کاراییِ مناسبِ خود در این چند ساله توانسته کاربران زیادی را به سمت خود بکشد، به همین منظور شرکت‌های بزرگ برای تصاحب فلیب‌بورد صف کشیده‌اند.

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، مدیران ارشد گوگل و یاهو به صورت جداگانه با مسئولین فلیپ‌بورد بر سر قیمت و سایر جزئیات معامله به گفتگو نشسته‌اند، متاسفانه نام این مدیران در گزارش وال‌استریت درج نشده است.

وال‌استریت ژورنال مدعی است این مذاکرات در چند هفته گذشته صورت گرفته و از قرار معلوم گوگل و یاهو در حال تخمین زدن ارزش مالی فلیپ‌بورد و مشخص نمودن پیشنهاد خود به این شرکت هستند.

همانطور که ذکر شد، قبل از این نیز در خبرها داشتیم که توئیتر نیز عزم خود را برای خرید فلیپ‌‌بورد جزم کرده و حاضر شده تا قیمتی حدود یک میلیارد دلار برای خرید پیشنهاد دهد، لازم به ذکر است که توئیتر به هیچ وجه این مبلغ را تایید نکرده است.

بهمن ماه پارسال تعداد کاربران فلیپ‌بورد از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت و همچنان آمار کاربران این اپلیکیشن خبرخوان رو به افزایش است و بد نیست بدانید در حال حاضر فلیپ‌بورد ۶۵ میلیون کاربر عضو دارد. بدون شک رشد کاربران فلیپ‌بورد دلیل اصلی تمایل خرید این اپلیکیشن‌ از جانب شرکت‌های بزرگ است. به هر ترتیب برای اینکه ببینیم کدام شرکت از پس راضی کردن فلیپ‌بورد بر می‌آید، چاره‌ای جز صبر نداریم!

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.