اپلیکیشن‌های مایکروسافت به صورت پیش‌نصب بر روی تبلت‌های اندرویدی سونی‌، ال‌جی و دیگر شرکت‌ها حضور خواهند داشت!

تاکنون مایکروسافت روی خوشی به تبلت‌های اندرویدی نشان نمی‌داد اما اینطور که پیداست از این به بعد تبلت‌های اندرویدی با اپلیکیشن‌های مایکروسافتیِ بیشتری به صورت پیش‌نصب روانه بازار خواهند شد.

0

در دنیایِ دیجیتالِ امروزیِ دیگر سیاست‌های بسته و اکو سیستم‌های داخلی جواب نمی‌دهد و رویکردهای متن باز با اقبال بیشتری روبرو هستند، مایکروسافت نیز دیگر آن مایکروسافتی که می‌شناختیم نیست.

اخیراً سیاست‌های این شرکت تغییرات زیادی داشته، در راستای این تغییرات چندی پیش‌ سامسونگ، دل و ۱۰ شرکت بزرگِ ساختِ تبلت اعلام کردند که از این پس تبلت‌های اندرویدی ساخت آنها با اپلیکیشن‌های مایکروسافتی به صورت پیش‌نصب به بازار عرضه خواهند شد. از قرار معلوم ال‌جی و سونی در کنار چندین شرکت دیگر هم از غافله عقب نمانده‌اند و به این جرگه پیوسته‌اند.

مایکروسافت به همین منظور اعلام کرد ۳۱ شرکت جدید از این پس اپلیکیشن‌های وُرد،‌اکسل،‌پاورپوینت،‌وان‌نوت، وان درایو و اسکایپ این شرکت را به صورت‌ پیش‌نصب استفاده خواهند کرد. با این حساب تبلت‌های جدید ال‌جی و سونی تا سه ماه دیگر به اپلیکیشن‌های مایکروسافتی مجهز می‌شوند که به صورت پیش‌فرض بر روی آنها نصب شده است.

مایکروسافت مدعی است این توافق جدید حکایت از عزم این شرکت برای گسترش اکو سیستم نرم‌افزاری دارد، از این توافق‌ خریداران نیز سهم می‌برند و نصب‌ پیش‌فرض اپلیکیشن‌های مایکروسافت تجربه استفاده از محصولات این شرکت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. مایکروسافت درصدد است محصولات تراز اول این شرکت در آینده نزدیک بر روی هر تبلت و گوشی نصب شود. این رویه جدید بدون شک به ایجاد بازارهای جدید برای مایکروسافت منجر می‌شود.

همانطور که اشاره شد، در توافقنامه جدید مایکروسافت با ۳۱ شرکت برای نصب‌ پیش‌فرض اپلیکیشن‌های این شرکت به توافق رسیده است که نام ال‌جی و سونی در میان لیست این شرکت‌ها بیشتر به چشم می‌خورد.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.