گوشی هوشمند رونمایی نشده HTC WF5w احتمالاً نازک‌ترین گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی خواهد بود

هرچند اچ‌تی‌سی هیچ‌گاه در زمره تولیدکنندگان گوشی‌های بسیار نازک قرار نگرفته، با این حال اطلاعاتی به دست آماده که نشان می‌دهد این شرکت تایوانی در حال کار بر روی گوشی هوشمندیست که کمتر از 8 میلی‌متر ضخامت دارد.

1

در حال حاضر باریک‌ترین گوشی ساخت اچ‌تی‌سی One E9+ نامیده می‌شود که چندی پیش شاهد رونمایی از آن بود. وان ام 9 پلاس دارای ابعاد 156.5 در 76.5 در 7.54 میلی‌متر بوده، اما شواهد موجود حاکی از آن‌اند که این لقب مدت زمان زیادی در اختیار این بالا رده نخواهند ماند.

HTC WF5w نام محصولیست که امروز مشخصات آن توسط یک وب‌سایت چینی برملا شد، این در حالیست که این مشخصات را مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابرات کشور چین نیز تائید کرده است. بر این اساس WF5w تنها 152 گرم وزن داشته و ابعادی معادل 158.7 در 79.7 در 7.49 میلی‌متر دارد که حدود 5. میلی‌متر از One E9+ باریک‌تر است.

این لودهنده همچنین بیان می‌کند که گوشی هوشمند موسوم به WF5w، از صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد و قلب آن را قرار است پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس کار 1.5 گیگاهرتز به تپش درآورد. از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به بهره‌مندی از اندروید 5.0.2، دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی و دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی اشاره کرد.

پشتیبانی این دستگاه از شبکه مخابراتی TD-LTE، نشان دهنده هدف قرار دادن بازار چین توسط WF5w است؛ با این حال عرضه این محصول در سایر بازارهای جهان نیز تحت برند خانواده دیزایر دور از ذهن نخواهد بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    استاندردهای تبدیل شدن ب پرچمدار تغییرکرده.قبلا یکی از ویژگیهای پرچمدارها فول اچ دی بودنشون بود ک الان ارث رسیده ب میان رده ها.نظرسنجی:
    e8:+
    desire826: –