تماشا کنید: ویدئو تبلیغاتی اکسپریا زد 3 پلاس سونی از دو روز عمر شارژ باتری آن خبر می‌دهد!

سونی امروز اکسپریا زد ۳ پلاس را همانطور که وعده داده بود راهی پیشخوان مغازه‌ها کرد. زد 3 پلاس یک ویژگی برجسته نسبت به رقبایش دارد و ظاهراً سونی دوست دارد آن را در اولین ویدئوی تبلیغاتی این گوشی

0

به همراه معرفی این گوشی که در ژاپن با نام اکسپریا زد ۴ نامیده می‌شود، ویدئویی تبلیغاتی آن نیز در شبکه سونی در یوتیوب قرار گرفت.
در این ویدئوی تبلیغاتی، سونی به مدت عمر باتری این گوشی می‌نازد و مدعی است شارژ باتری اکسپریا زد ۳ پلاس بیشتر از ۲ روز دوام می‌آورد. ناگفته نماند این ویدئوی تبلیغاتی حرف زیادی برای گفتن نداشت و از قرار معلوم تاکید بر روی ضدآب بودن این گوشی در حالی‌ که بیشتر پرچمداران حاضر بازار از این موهبت بی‌نصیب هستند به اهرم تبلیغاتی سونی تبدیل شده است.
همانطور که گفته شد ویدئوی منتشر شده اکسپریا زد ۳ پلاس چنگی به دل نمی‌زند و حتی قسمت‌هایی از این ویدئو قبلا در تبلیغات اکسپریا زد ۳ نیز به کار رفته بود.
از لحاظ طراحی هم سونی زیاد به خود زحمت نداده و طراحی اکسپریا زد ۳ با اکسپریا زد ۳ پلاس تفاوت زیادی ندارد. اکسپریا زد ۳ پلاس، صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p دارد و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ که از معماری ۶۴ بیتی بهره می‌برد در قلب این محصول جای گرفته است، ۳ گیگابایت رم، به همراه ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی با دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در کنار اندروید نسخه ۵ آب‌نبات چوبی و باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپری، مشخصات سخت‌افزاری این محصول جدید سونی را تشکیل می‌دهد.

درست است که این ویدئو حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد اما باز هم مشاهده آن به طرفداران سری اکسپریا پیشنهاد می‌شود:

blog.gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.