آپدیت بزرگ بعدی اچ‌تی‌سی وان M9 تنظیم گرمای رنگ‌ها و حالت میهمان (Guest Mode) را به‌همراه دارد

اگرچه وان ام 9 اچ‌تی‌سی از زمان عرضه به بازار از اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی بهره‌مند بود اما این گوشی تمام ویژگی‌هایی که سایر گوشی‌های برخوردار از اندروید آبنبات‌چوبی داشتند را دارا نبود.

1

برای مثال وان ام 9 همانند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ از ویژگی حالت میهمان اندروید آبنبات‌چوبی برخوردار نبود. خوشبختانه چنین به نظر می‌رسد که این گزینه در “به‌روزرسانی اصلی بعدی نرم‌افزاری” که به احتمال زیاد اندروید 5.1 آبنبات‌چوبی خواهد بود به وان ام 9 افزوده خواهد شد.

بنا به گفته LlabTooFeR، توسعه‌دهنده ROM شرکت اچ‌تی‌سی، این به‌روزرسانی تنها شامل اضافه شدن حالت میهمان نبوده و علاوه بر این ویژگی، قابلیت تنظیم گرمای رنگ‌های صفحه نمایش را نیز برای وان ام 9 به ارمغان خواهد آورد. (البته در حال حاضر نیز این امکان برای کاربران به وسیله استفاده از اپلیکیشن‌های این کار وجود دارد.)

در مورد اینکه این به‌روزرسانی در چه تاریخی برای پرچمدار اچ‌تی‌سی عرضه خواهد شد، هیچ خبر دقیقی در دسترس نیست. اگرچه انتظار می‌رود این اتفاق در چند ماه آینده رخ دهد. فرضیه‌ها چنین بیان می‌کنند که وان ام 9 تنها گوشی اچ‌تی‌سی نخواهد بود که برای آن به‌روزرسانی عرضه می‌شود اما در هر حال تنها باید منتظر بمانیم تا به صحت این فرضیات پی ببریم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    کاش برای دیزایر816 هم بیاد