امسال ال جی یک نکسوس ۵.۲ اینچی و هواوی یک نکسوس ۵.۷ اینچی ارایه خواهند کرد؛ خبری از تبلت نیست!

نکسوس 6 را می‌توان فصلی تازه در سری محبوب نکسوس دانست که با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر و البته قیمتی بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی راهی بازار شد، اما بدون شک گوگل برای حفظ سری اندروید نقره‌ای نیاز دارد در طراحی و امکانات نسل بعدی آن بازنگری های اساسی را اعمال کند. بر این اساس به تازگی اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد این غول موتورهای جستجوگر اینترنتی از تبلت سری 2015 نکسوس صرف‌نظر کرده است.

2

منابع نزدیک به ساکنین مانتین ویو به تازگی گزارش داده‌اند که گوگل پس از دریافت بازخوردهای بسیار بدی که از به بازار فرستادن نکوسوس 9 دریافت کرده است، در نظر دارد سری بعدی این خانواده را تنها در دو مدل گوشی هوشمند عرضه کند.

به نظر می‌رسد گوگل این بار دو شریک سخت‌افزاری را برای تولید نسل بعدی خانواده اندروید نقره‌ای انتخاب کرده است، بر این اساس  ال‌جی اولین نکسوس امسال را با صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی که هم اکنون با کد LG Angler شناخته می‌شود و با بهره‌گیری از باتری 2700 میلی‌آمپری تولید خواهد کرد. هرچند در رابطه با این محصول مشترک گوگل و ال‌جی اطلاعات دقیقی در دست نیست، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که این شرکت کره‌ای همچون پرچم‌دار جی 4 خود، در نکسوس بعدی نیز از پردازنده شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده استفاده کند.

Huawei-Nexus

هواوی نیز دیگر نکسوس 2015 را تولید خواهد کرد. این اولین تجربه همکاری شرکت چینی هواوی با یک شرکت آمریکایی محسوب می‌شود. نکسوس ساخت هواوی قرار است به صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با باتری قدرتمندتری نسبت به نسخه 5.2 اینچی تجهیز گردد و همچون دیگر بالا رده‌های امسال بدون شک قلب آن را پردازنده اسنپ‌دراگون 810 در کنار 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درخواهد آورد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی نکوسوس 5.7 اینچی می‌توان به دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. دور از ذهن نخواهد بود کرد که هر دو محصول طبق روال همه ساله در آبان ماه رونمایی شوند.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Mahdi می‌گوید

    هواوی و ال جی دو گوشی متفاوته که ال جی از هر نظر سرتره .ال جی تا حالا ثابت کرده گوش هاشو با بهترین کیفیت عرصه کرده و رضایت مشتری هاش تو کارش حرف اول رو میزنه .

  2. Mahdi می‌گوید

    واقعا چرا باید هواوی رو با ال جی مقایسه کرد ؟ال جی واقعا خیلی سر تر از گوشی های هواوی هست .گوشی هواوی مطمئنا تا یکی دوسال مثل موتورولا از چشم خیلی ها میفته و دیگه جایی تو بازار ایران نداره .ال جی الان چند ساله تو ایران کار کرده ولی هم چنان هر کی ازش گوشی خریده ناراضی نبوده .