طرح جدید چینی‌ها به‌منظور تولید گوشی هوشمند Gionee M5 مجهز به دو باتری

اگر شما نیز از جمله کاربرانی هستید که به‌منظور بهبود کارایی باتری دستگاه هوشمند خود از گزینه‌های مختلفی مانند قراردادن تنظیمات شبکه بر روی GSM، کاهش نور صفحه‌نمایش، حذف برنامه‌های پرمصرف و کالیبراسیون باتری استفاده می‌کنند، خبر خوشی برای شما داریم.

0

با رونمایی از طرح اولیه Gionee Elife E8، این شرکت تیزری کوتاه از دستگاه جدید خود منتشر کرده که حاکی از بهره‌گیری از دو باتری مستقل در داخل یک دستگاه است. با اتمام شارژ باتری اول، باتری دوم فعال شده تا گوشی شما مجددا مورد استفاده قرارگیرد. مجموعه این دو باتری می‌تواند به‌مدت چهار روز استفاده از گوشی هوشمند شما را بدون نیاز به شارژ مجدد تضمین کند.m-a

هنوز هیچ خبری در خصوص ظرفیت این‌ باتری‌ها و البته ابعاد این گوشی هوشمند مجهز به دو باتری منتشر نشده است اما اینگونه به‌نظر می‌رسد که Gionee ظاهرا توانسته مشکل بالقوه ضخامت زیاد گوشی را حل کند.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.