درز تصاویر تبلت ZenPad 8 ایسوس پیش از رونمایی رسمی

در چند وقت اخیر شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با تبلت قدرتمند و جدید ایسوس با نام ZenPad 7 بوده‌ایم که قرار است به زودی رونمایی شود، این در حالیست که امروز تصاویری از یک تبلت جدید دیگر منتسب به ZenPad 8 هم منتشر شد که گواهی بر در آستین داشتن تعداد بیشتری تبلت رده‌بالا از سوی این شرکت می‌باشد.

0

تصاویری که ادعا می‌شود متعلق به ZenPad 8 می‌باشد، قسمت جلو و قاب پشتی تبلتی را نشان می‌دهد که در ساخت آن از زبان طراحی سری قدرتمند ZenPad ایسوس به کار گیری شده است.

از آنجا که این شرکت تایوانی سابقه انتشار تصاویر محصولاتش را در قبل از معرفی رسمی دارد، می‌توان پیش‌بینی کرد که تبلت ZenPad 8 نیز در یک زمان با مدل ZenPad 7 رونمایی شود. همان‌طور که می‌دانید و یا اگر نمی‌دانید، بهتر است که بدانید ایسوس در گردهمایی Computex 2015 که حدود یک ماه دیگر آغاز به کار خواهد کرد، مراسمی را تحت عنوان Zensation ترتیب داده که در آن قرار است چندین محصول از جمله ساعت هوشمند ZenWatch 2 رونمایی شود.

zenpad-8-640x547

بدین ترتیب بهترین زمان برای معرفی تبلت های ZenPad 8 و ZenPad 7، همان مراسم Zensation خواهد بود. منابع نزدیک به ایسوس گزارش داده‌اند که تبلت ZenPad 8 از صفحه‌نمایشی 8 اینچی با رزولوشن 1,536 در 2,048 پیکسل بهره می‌برد و قلب آن را قرار است یکی از پردازنده‌های هشت هسته‌ای ساخت اینتل به تپش درآورد.

همچون دیگر تبلت های بالا رده، می‌توان پیش‌بینی کرد که ZenPad 8 نیز به دو دوربین قدرتمند و بلندگوهایی با کیفت در جلو دستگاه تجهیز گردد؛ هرچند که تا Computex 2015،به طور قطع نمی‌توان در رابطه با مشخصات این محصول و ZenPad 7 اظهار نظر کرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.