شایعه: دوربین آیفون 6S از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی RGBW سونی بهره خواهد برد

در این شایعه جدید که وب‌سایتی چینی از یک رسانه ژاپنی نقل قول کرده است بحث وجود سنسور RGBW در آیفون 6S به جای سنسور RGB که تاکنون در گوشی‌های همراه آیفون به کار می‌گرفت مطرح شده است.

1

وجود این سنسور جدید به بهینه‌تر شدن عکس‌های گرفته شده در تاریکی کمک می‌کند. گفته‌ می‌شود که سرعت فوکوس خودکار نیز در دوربین آیفون 6S بهبود یافته؛ اما اطلاعات بیشتری در خصوص چگونگی صورت گرفتن این امر منتشر نشده است.بیشتر سنسورهای دوربین گوشی‌های آیفون ساخت سونی است و از قرار معلوم دوربین آیفون 6S را نیز سونی خواهد ساخت.

قبل از این در شایعات داشتیم که آیفون 6S به دوربین دوگانه مجهز است و انتشار شایعه جدید که از سنسور RGBW در دوربین این محصول جدید حکایت دارد،شایعه گذشته را بی‌اساس کرد؛ در این بین شایعه به خدمت گرفتن فلش دوگانه برای دوربین این گوشی همچنان به قوت خود باقی است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    In ki gofte shikast saita marof hame ino zadan gsm arena at&a hame va in ke iPhone ro dorbinasho ye sherkate dige mizane vaa in music online iphon male sony ke bara Appel zade va iTunes ham ghesmat film va ahangash Ro sony edare mikone khode appel mige labod inam shikast
    IPhone ye sherkate dorogho chon ta chand vaght pish migoft shishe haie safasho ye sherkate havapimai mizane ke kamelan dorogh bod faghat sony esmesh to on sherkate