آمار و ارقام جالب لیگ‌های مطرح اروپایی در فیفا 15

لیگ قهرمانان اروپا در حال برگزاری است و در دنیای مجازی نیز متخصصان EA Sports با ارائه اینفوگرافیکی از حال و هوای کاربران بازی Fifa 15 به تحلیل آنچه این گیمرها در لیگ‌های شبیه‌سازی شده انجام می‌دهند پرداخته‌اند.

حساب رسمی توییتر این شرکت اطلاعاتی جامع از لیگ برتر انگلیس، لیگ 1 فرانسه و بوندس‌لیگای آلمان منتشر کرده است. بنابر این اطلاعات منتشره، گیمرها 333 میلیون گل در لیگ انگلستان به ثمر رسانده‌اند و 855 شوت به‌سمت دروازه ثبت شده است.

برترین بازی منتخب این کاربران میان منچستریونایتد و چلسی بوده که دیگو کاستا بیشترین گل را برای این گیمرها به ثمر رسانده است. Laurent Koscielny بازیکنی است که بیشترین تعداد خرید در تیم منتخب فیفا 15 را در میان تیم‌های انگلیسی ثبت کرده است.

در فرانسه نیز زلاتان ابراهیموویچ برترین گلزن بازی‌ها و بازی موناکو و پاری‌سن ژرمن بیشترین تعداد رویارویی انتخاب‌شده را به‌خود اختصاص داده است.FIFA-15-Reveals-Premier-League-Ligue-1-and-Bundesliga-Stats

اما در آلمان گیمرها تصمیم گرفته‌اند بازی بایرن‌مونیخ در مقابل بایرن‌مونیخ! را انتخاب کنند و لواندوسکی نیز بیشترین گل را به‌ثمر رسانده است.

انتظار می‌رود EA Sports هرساله در پاییز، سری جدیدی از بازی خود را ارائه کند. اگرچه هنوز به‌طور رسمی از فیفا 16 رونمایی نشده اما انتظار می‌رود در این سری جدید از بازی‌های فیفا شاهد فیزیک بدنی دقیق‌تر بازیکنان و بهینه‌سازی‌ها و بهبودهای گرافیکی قابل توجه باشیم.

تا زمان عرضه فیفا 16، EA Sports به معرفی محتوای جدید برای فیفا 15 به‌ویژه حالت Ultimate Team اقدام می‌کند تا وجود تورنمنت‌های بیشتر به انجمن امکان دسترسی به سکه‌های بیشتر و افت قیمت برای بازیکنان محبوب را بدهد. این بازی اکنون دسترسی به بسته‌های ” تیمِ فصل” را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Softpedia

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.