چگونه در اندروید به سادگی مکان جعلی را با جی پی اس نشان دهیم؟

اینترنت حتی اگر به آن از دریچه گوشی هوشمند خود نگاه کنید بازهم جای شگفت‌انگیزی است اما برای استفاده از برخی قسمت‌های آن محدودیت‌هایی وجود دارد.

3

برخی صفحات و برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسته به شرایط مکانی شما بازخورد و عکس‌العمل متفاوتی دارند، حتی ممکن است برخی سرویس‌ها تنها به یک کشور خاص مثلا آمریکا محدود شوند اما برای استفاده از این قابلیت‌ها علاوه بر مسافرت به آن کشور خاص! روش دیگری نیز وجود دارد.

استفاده از مکان جعلی روشی است که به گونه‌ای وانمود می‌کند که گویی شما در آن کشور مقصد هستید. روند استفاده از این روش نیز بسیار ساده است و نیازی به روت کردن دستگاه نیست.

مرحله اول آنستکه به یک دولوپر یا همان توسعه‌دهنده مبدل شوید. برای انجام این‌کار نیازی نیست به کلاس‌های برنامه‌نویسی بروید بلکه تنها کافی است از منوی تنظیمات اندروید، گزینه‌ مرتبط با توسعه‌دهندگان را فعال کنید.Step-1

همان‌طور که مشاهده می‌کنید با رفتن به مسیر تنظیمات، About Device و 7 مرتبه لمس Build number می‌توانید این گزینه را فعال کنید.Step-2

حالا به مسیر اصلی تنظیمات بازگشته و به گزینه‌های مرتبط با توسعه‌دهندگان بروید و تیک گزینه Allow Mock Locations را بزنید.

حالا به برنامه‌ای برای ثبت موقعیت مکانی جدید از طریق جی‌پی‌اس نیاز داریم. بدین منظور ما از این برنامه استفاده می‌کنیم.Step-3

پس از نصب برنامه، آن‌را اجرا کنید. در صورت فعال‌نبودن جی‌پی‌اس از شما درخواستی در این خصوص پرسیده می‌شود و به شما توصیه می‌شود برای داشتن بهترین نتایج، وای‌فای دستگاه خود را خاموش کنید ( اندروید معمولا از وای‌فای و جی‌پی‌اس به طور تواما برای تخمین سریع‌تر مکان شما بهره می‌برد).Step-4

با رفتن به منوی مربوطه، گزینه GPS only را انتخاب کنید. حالا تنها کافی است مکانی را بر روی نقشه انتخاب و با دوبار ضربه بر روی آن، به عنوان مکان پیش‌فرض از آن استفاده کنید. از این به بعد برنامه‌های دیگر و برخی سرویس‌ها اینگونه تصور می‌کنند که شما در مکان انتخابی قراردارید.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. اسمان می‌گوید

    این کار رو انجام میدم اوکی هم میشه ولی تو بیگو لوکیشن دقیقو میزنه

  2. quietly brilliant می‌گوید

    مرسی از مقالتون.یه کاربردشم بگید ک خیلی پراستفادست.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      استفاده از برخی سرویس‌های گوگل مثل Google Now که قبلا در فارنت آموزش دادیم