تصاویری که یک پسر ۱۷ ساله با بالا رفتن از بلندترین برج نیویورک شکار کرده است!

در طول سه سال گذشته شاهد مراحل ساخت و رشد یکی از بزرگترین ساختمان‌های مسکونی امریکا بوده‌ایم که این روزها تقریباً یک ساختمان کامل محسوب می‌شود. ساختمان 432 خیابان پارک، هدف اصلی افراد جسور و نترسی است که آمادگی بالا رفتن از ارتفاعات ممنوعه و یا متروکه را دارند و با عکس گرفتن، این تجربه جسورانه خود را ثبت می‌کنند. در حال حاضر دو کاشف جوان موفق به بالا رفتن از این بلندترین برج نیویورک شده‌اند!

0

این آسمان‌خراش درحال ساخت که مسلماً یکی از جذاب‌ترین ساختمان‌هایی است که شهر نیویورک تاکنون به خود دیده است در محلی قرار دارد که یک محوطه ممنوعه محسوب می‌شود. البته این ممنوعیت دو کاربر جوان اینستاگرام را ار تصمیم خود منصرف نکرد. Night.Shift و Demidism دو کاربر ماجراجویی بودند که موفق شدند هفته گذشته خود را به بالای برج برسانند.

432-Park-Intstagram-Urban-Exploring-Kiss-The-Sky-Untapped-Cities-NYC-demidism-001

ارتفاع این ساختمان حدود 420 متر است که آن را تبدیل به مرتفع‌ترین ساختمان قابل سکونت در امریکای شمالی ساخته است. هیجان‌انگیزترین بخش این ساختمان طراحی آن است که به صورت باورنکردنی نسبت به ارتفاع زیادش نازک است! همچنین ساختار اصلی‌ نمای ساختمان از پنجره‌های شیشه‌ای مربعی یکنواخت ساخته شده است و چارچوب بتنی اطراف پنجره‌ها همانند یک پوشش محافظ خارجی عمل می‌کند.

432-Park-Intstagram-Urban-Exploring-Kiss-The-Sky-Untapped-Cities-NYC-demidism

از آن‌جا که در نهایت این بنا، مکانی فوق‌العاده و منحصر به فرد برای سکونت افراد ثروتمند خواهد بود، شاید برای اکثریت ما جذاب باشد که نگاهی اجمالی به نمای داخلی آن داشته باشیم. اما هیچ‌کدام از عکس‌های Demidism تصویری از داخل ساختمان نشان نمی‌دهند. بلکه تصاویر از محل ساخت و ساز و مه صبحگاهی اطراف منهتن گرفته شده‌اند.

آن‌ها این تصاویر را با کلیدواژه‌هایی مانند #OnTheClouds و #ChasingRooftops تگ کرده‌اند و عنوان تصاویر آن‌ها این عبارت بوده است:

“من به بهشت رفتم و برگشتم.”

در میان تصاویر Demidism در اینستاگرام عکس یک جفت کفش آویزان از آسمان‌خراش دیده می‌‍‌‌شود که بسیار جالب است. اغلب اکتشافات داخل شهری را با چاشنی طنز دوست دارند، اما تماشای شهر از فراز توده ابرها حس هیجان‌انگیزتری دارد. پیشنهاد می‌کنم در کنار دنبال کردن صفحه فارنت در اینستاگرام،  دنبال کردن صفحه این دو کاربر اینستاگرام را از دست ندهید!

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.