شلیک گلوله به سر خود توسط یک زن در هنگام گرفتن عکس سلفی!

ظاهراً داستان سلفی گرفتن‌های خطرناک پایانی ندارد، بر اساس آخرین اخبار، زنی روس در حالی که تپانچه‌ای ۹ میلی‌متری را در دست داشته،‌حین گرفتن سلفی، گلوله‌ای به سمت سر خود شلیک کرده است.

4

این روزها شاهد موج عکس‌های سلفی هستیم،‌شرکت‌های سازنده نیز از این جَو ایجاد شده به نفع خود استفاده می‌کنند و با ساخت گوشی‌هایی مجهز به دوربین‌ مخصوص سلفی قصد دارند از این آب گل‌ آلود به بهترین نحو ممکن ماهی بگیرند. از طرف دیگر، مردم سعی می‌کنند عکس‌های سلفی خلاق‌تری بگیرند و بعضی از این خلاقیت‌ها دردسر ساز است.

زنِ روسِ داستانِ ما که تنها ۲۱ سال سن دارد (تصویر بالای مطلب تزئینی است)، با نشانه گرفتن تپانچه به سر خود قصد داشت خلاقیت نشان داده و سلفی متفاوتی بگیرد. بر اساس گزارش آژانس خبری فِرانس پرس، این زن روس در محل کار خود اسلحه‌‌ای را که نگهبان جا گذاشته بود پیدا می‌کند؛ سپس برای اینکه خودنمایی کرده باشد اسلحه را به سمت سر خود نشانه می‌رود تا عکس سلفی بگیرد، اینجاست که گلوله به ناگاه از اسلحه شلیک می‌شود.

خوشبختانه علی‌رغم اینکه گلوله به سر وی اصابت کرد،‌ این زن روس از مرگ حتمی نجات یافت اما در بیمارستان و تحت مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. متاسفانه این اولین باری نیست که بی‌دقتی در استفاده از گوشی‌همراه جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازد.

چندی پیش نیز در اخبار داشتیم که جوانِ ۲۱ ساله مکزیکی اسلحه‌ای را به سمت سر خود نشانه گرفته بود تا عکس‌ سلفی بگیرد که از قضا گلوله‌ای از آن شلیک و باعث شد تا مغز این جوان متلاشی شود. حواس پرتی در حین رانندگی بر اثر ارسال پیامک هم راننده میشیگانی را به دریاچه انداخت. جمعه گذشته نیز مردی سنگاپوری حین گرفتن عکس سلفی بر روی صخره، تعادل خود را از دست داد و به پایین پرت شد.

شاید برای شما جالب باشد که بر اساس آخرین آمار حدود ۱۷ درصد از مردم حین رانندگی با گرفتن عکس سلفی جان خود را به خطر می‌اندازند. به هرترتیب گرفتن عکس سلفی به خودی خود کار ناشایستی نیست اما این را باید در نظر داشت که حادثه همیشه در کمین است و چه بهتر که با پرهیز از رفتار پر خطر میزان وقوع آن را تا حد ممکن کاهش دهیم.

cnet.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    سلام.
    متوجه منظور شما از این که میگید: شرکت ها به خاطر علاقه مردم به عکس سلفی دارن از آب گلالود ماهی میگیرند ، نمیشم!!!
    یعنی اگه کسی در حین عکس سلفی گرفتن ، کار احمقانه ای کرد ، ما باید شرکت های ساخت گوشی موبایل رو گناه کار بدونیم؟؟

  2. quietly brilliant می‌گوید

    فردا پسفردا این مدل سلفیها وارد ایران میشه!!!!!یه راه خودکشی غیرعمد یا حتی عمد اما بصورت رومانتیک و فانتزی(برا بعضیا)

  3. همایون می‌گوید

    والا چه مرضیه افتاده جون این مردم با این چوبدستیهاشون!!! همش دارن میرن اینور و اونور!!

  4. Amir می‌گوید

    عقل که نباشد……………