جشن 35 سالگی بازی کلاسیک Pac-Man با عرضه نسخه جدید توسط Namco!

ریش‌سفید‌هایِ دنیایِ بازی‌های کامپیوتری بدون شک بازی کلاسیکِ Pac-Man را به خاطر دارند، بعید به نظر می‌رسد جوان‌ترها هم این بازی محبوب را بازی نکرده باشند، جالب است بدانید Pac-Man امسال ۳۵ ساله شد و شرکت نامکو در مقام توسعه‌دهنده، نسخه جدیدی از این عنوان را معرفی کرد.

این روزها بازی‌های کامپیوتری برای خود یال و کوپالی دارند اما بازی‌ کردن عنوان‌های بازسازی شده از روی بازی‌های قدیمی هم خالی از لطف نیست. از طرف دیگر شاهد هستیم که بازی‌های کنسول‌های نسل قبلی برای نسل جدید از لحاظ گرافیکی ارتقا داده و مجدد منتشر می‌شوند با این حساب، شرکت نامکو نیز سعی کرده تا به بهانه زاد روز ۳۵ سالگی Pac-Man از این قافله عقب نماند و با عرضه این بازی نوستالژیک پولی هم به جیب بزند.

بازی جدید از نسخه اصلی الهام‌های زیادی گرفته و بر اساس مرحله ۲۵۶ بازی اصلی ساخته شده و به همین دلیل Pac-Man ۲۵۶ نام گرفته است. سبک‌ و سیاق Pac-Man ۲۵۶ شباهت زیادی به نسخه اصلی دارد و بازیکن برای کسب امتیاز باید نقطه‌های سر راه خود را بِبَلعد و در همین حین از دشمن‌های اشباح مانند دوری کند.

بازی Pac-Man ۲۵۶ ساخت شرکت Hipster Whale است، این شرکت ساخت بازی پرآوازه Crossy Road را نیز در کارنامه خود دارد و Pac-Man ۲۵۶ نیز به نوعی حال و هوای این بازی را در ذهن تداعی می‌کند. شرکت سازنده وعده داده تا نسخه بازسازی شده این عنوان قدیمی و دوست داشتنی را در تابستان امسال روانه بازار کند.

ubergizmo

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.