با این بند ساعت بدون لمس ساعت هوشمند اندروید ویر و با تکان دادن انگشتان آن را کنترل کنید!

یک ماهی میشود که دستِ طرفدارانِ سینه چاکِ محصولات اپل به ساعت هوشمند این شرکت رسیده است؛ ساعت‌های هوشمند با کاربرد راحتی که دارند باز هم تعامل یک دست برای صدور فرمان را مطلبند، حال اگر دست شما بند بود، این بند ساعت جدید امکان صدور فرمان را بدون لمسِ ساعت میسر ساخته است.

0

فرض کنید حین مسواک زدن پیغامی بر روی ساعت هوشمند شما نمایان شود، یا در حالی که کودک دلبندتان را در آغوش گرفته‌اید بخواهید پیغام‌ها را بررسی کنید؛ اینجاست که خلاقیت و فناوری باز هم به کمک انسان آمده تا با حرکت انگشتان، ساعت هوشمند خود را بدون کنترل دست مدیریت کنید.
aria-wearable

بند ساعت جدید که آریا (Aria) نام دارد، حرکات انگشتان و مچ دست را شناسایی کرده و بسته به حرکت مورد نظر، فرمان به خصوصی را به ساعت هوشمند صادر می‌کند. در حال حاضر این بند ساعت برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی و ساعت هوشمند پِبِل تایم قابل استفاده است، برای اینکار کافی است تا کاربر، ماژول این بند را در محل تعبیه شده قرار دهد و با حرکت مچ و انگشتان به تعامل با صفحه‌نمایش ساعت هوشمند بپردازند بدون اینکه دست دیگر خود را درگیر کند.

تیم سازنده بند آریا، وعده داده‌اند تا در چند هفته دیگر دو نسخه از این بند را در پروژه‌ کیک‌استارتر برای جمع آوری سرمایه قرار دهند. نسخه اول که قیمت کمتری هم دارد برای ساعت هوشمند پبل‌تایم با قیمت ۶۹ دلار طراحی شده است. بند ساعت آریا در این نسخه بدون نیاز به باتری و بلوتوث، مستقیما به ساعت متصل می‌شود.

نسخه بعدی این بند ساعت قیمتی معادل ۱۶۹ دلار دارد و برای توسعه‌‌دهندگان ساخته خواهد شد. این بند با باتری مخصوص به خود به صورت کاملاً مستقل کار می‌کند.
آلفرد بلفیوره از شرکت Deus Ex Technology که ایده پرداز این بند ساعت جدید است، وعده داده تا کیت توسعه نرم‌افزاری را نیز برای نسخه دوم این بند ساعت هوشمند منتشر کند تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری به راحتی بتوانند ایده‌های خود را بر اساس این بند پیاده کنند، وی تاکید کرد که این بند ساعت با بیشتر ساعت‌های هوشمند اندرویدی سازگار است.

بعید به نظر می‌رسد بند ساعت آریا کنترل کاملی بر روی اپل‌واچ داشته باشد اما به هر ترتیب سازندگان، کیت‌ توسعه نرم‌افزاری اپل‌واچ را نیز عرضه کرده‌اند تا دارندگان ساعت هوشمند اپل نیز از غافله عقب نمانده و بتوانند دستورات حرکتی را از طریق این بند صادر کنند.

techcrunch.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.