نوکیا: عجله‌ای برای فروش سرویس نقشه HERE خود نداریم!

اگرچه گزارش‌های منتشره نشان از تمایل نوکیا برای فروش قسمت مربوط به برنامه نقشه Here Maps دارند و از سوی دیگر شایعات مختلفی از پیشنهادهای خرید ارائه شده از شرکت‌های مختلف ازقبیل Uber، اپل، گوگل و حتی مایکروسافت به‌گوش می‌رسد اما هنوز هیچ خبر رسمی در زمینه فروش این محصول جنجالی نوکیا به‌گوش نمی‌رسد.

0

این در حالیستکه مدیرعامل نوکیا در مصاحبه‌ای که با یک مجله ترتیب داده اعلام کرده این شرکت هیچ عجله‌ای برای فروش بخش HERE Maps ندارد. به‌نظر می‌رسد نوکیا همچنان منتظر دریافت پیشنهادات بهتر است.

Rajeev Suri مدیرعامل نوکیا می‌گوید:

بگذارید زمان بیشتری سپری شود… در صورتی‌که پیشنهادات مناسبی دریافت نکنیم اقدام به‌ فروش این سرویس نخواهیم‌کرد. این مسئله شرایط مناسبی را برای نوکیا و سهام‌داران ما به‌وجود خواهد آورد.

وی از اظهارنظر در مورد قبول یا رد پیشنهادات فعلی امتناع ورزید اما اعلام نمود این شرکت تاکنون پیشنهادات خوبی را دریافت کرده است. Suri اضافه کرد کیفیت پیشنهادات بهتر از آن‌چه تصور می‌شد است. پیش از این اعلام شده بود نوکیا بخش یادشده را 3.2 میلیارد دلار قیمت‌گذاری کرده که در مقایسه با قیمت خرید 8.1 میلیارد دلاری در سال 2008 شاهد افت محسوسی در قیمت پیشنهاد شده هستیم. شاید منطقی باشد که نوکیا به‌منظور به‌حداقل رساندن این ضرر، زمان بیشتری را صرف دریافت پیشنهادات بهتر کند.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.