الکترونیک آرتز بالاخره از Need For Speed 2015 رونمایی کرد [ویدئو]

بازی اتومبیل‌رانی معروفِ Need For Speed پس از یک سال تاخیر، مجدد در راه کامپیوتر و کنسول‌های بازی است تا هیجان رانندگی را در ذهن بازی‌کنان تداعی کند.

3

اگر از طرفداران این سری بازی‌ها باشید بدون شک می‌دانید که شرکت الکترونیک آرتز (EA) به عنوان سازنده این بازی محبوب، رسم داشت سالی یک نسخه جدید از این بازی را روانه بازار کند اما پس از عرضه Need For Speed Rivals در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که قصد دارد این سری را دوباره احیا کند؛ بنابر این سال ۲۰۱۴ شاهد عرضه Need For Speed جدیدی نبودیم.

بالاخره امروز انتظارها به پایان رسید و شرکت EA ویدئویی کوتاه از این عنوانِ پرهیجان به نمایش گذاشت، گفته می‌شود که درخواست‌های علاقه‌مندان در این نسخه جدید لحاظ شده و تنظیمات مختلف خودرو، به همراه تجربه رانندگی در شب با روایتی جذاب و هیجان انگیز از مواردی است که نسخه جدید نوید آنها را می‌دهد.

شرکت Ghost Games که Need For Speed Rivals را ساخته بود، وظیفه ساخت عنوان جدید را نیز بر عهده دارد، این شرکت در گوتمبرگ سوئیس واقع است. در نسخه جدید به تاریخچه و فرهنگ خودروهای مختلف اشاره شده است و به همین منظور EA کارشناسان بلاگ Speedhunters را به خدمت گرفته است. این بلاگ سال ۲۰۰۸ توسط EA راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون تبدیل به میعادگاه علاقه‌مندان سرعت شده است.

در حال حاضر به غیر از ویدئوی کوتاه منتشر شده اطلاعات بیشتری از این عنوان محبوب در اختیار نیست و EA وعده داده تا جزئیات کامل‌تری را در ۲۵ خرداد ماه منتشر شد.

همانطور که گفته شد، نسخه جدید در واقع با نگاهی دوباره به این عنوان محبوب ساخته شده است و به همین منظور تنها نام Need For Speed را یدک می‌کشد.
انتظار داریم این بازی محبوب و هیجان انگیز پاییز امسال برای کنسول‌های ایکس‌باکس‌وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای خانگی عرضه شود تا علاقه‌مندان بازی های رانندگی دلی از عَزا درآورند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. نويد می‌گوید

    این چرا این طوریه همش باس به اینترنت وصل بود؟البته ea گقته ک از ماه بعد یه اپدیت میده که بازی دوجور میشه سینگل و مولتی…نمیدونم واقعیه یا ن چون این طوری خلییلی مسخرس که همش باید به اینترنت وصل باشه:/

  2. Amirali می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم این بازی الان در بازار وجود داره ؟
    اما چند تا مشکل داره این بازی که بد نیست بگم
    اول از همه شما باید به اینترنت وصل باشید
    اگر بخواید با دوستانون بازی کنید نه اینکه نشه میشه اما انقدر مشکل هست که قول میدم سمتش نمیرید
    اما اسپورت ماشین دوباره برگشته اما بعضی از ماشین رو نمی تونید دستکاری کنید فقط می تونید رنگش رو عضو کنید

  3. Maziyar می‌گوید

    Slm
    Yaani in vase ps3 nemiyaaaaad????