مردی که جانش را مدیون یک لومیا 920 نوکیا است!

گوشی‌های نوکیا به مقاومت در برابر ضربات شهره آفاق هستند و اگر از طرفداران این محصولات باشید بدون شک ویدئوهایی که در آنها گوشی‌ لومیا در برابر شکنجه‌های مختلف نظیر تحملِ وزنِ خودرو و پرتاب با ضربه چوب بیس‌بال، خم به ابرو نمی‌اورند را دیده‌اید.

3

خبری که امروز برای شما داریم واقعاً خوشحال‌کننده است چرا که بر اساس این خبر، لومیا ۹۲۰ واقعاً توانسته جان انسانی را نجات دهد. در ایالت گانسو (Gansu) چین، دیواری با ۲۰ متر ارتفاع پس از برخورد با میله‌فلزی بر روی سر مردم فرو ریخت. مرد خوش شانس داستان ما به همراه ۹ نفر در زیر آوار این دیوار گیر کردند و در کمال ناباوری این مرد تنها صدمات جزئی متحمل شد.

nokia2-wall

این مرد چینی به گزارشگران گفت، در حین خراب شدنِ دیوار، گوشی لومیا ۹۲۰ در دستش بوده و به طور غریزی آنرا جلوی آوار نگه داشت تا از سرش محافظت کند.این عمل باعث نجات جان وی شد اما گوشی لومیا ۹۲۰ که دستش بود نیز نقش ضربه‌گیر را ایفا کرد تا ضربات ‌کمتری به سر این مرد وارد شود.

همان‌طور که در ابتدا گفتیم ویدئوهای منتشر شده از این گوشی ثابت کرده که لومیای ۹۲۰ جان سخت‌تر از این حرف‌هاست، جالب است بدانید این گوشی پس از نجات دادن جان صاحبش تنها چند خش جزئی برداشت و بدون هیچ‌ مشکلی به کار خود ادامه داد.

متاسفانه سایر بازماندگان این حادثه به اندازه این دوستِ چینی ما خوش شانس نبوده‌اند و تاکنون ۲ نفر در این پیشامد ناگوار جان خود را از دست داده‌اند و ۳ نفر دیگر تحت مراقب‌های ویژه پزشکی هستند که بدون شک آرزو می‌کنند، ایکاش لومیا ۹۲۰ داشتند!

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    بهش یه 640 xl دادن

  2. بهزاد ایزدی می‌گوید

    اینجاست که میگن دود از کنده بلند میشه، بعله : )

    1. Ehsan می‌گوید

      البته اچ تی سی هم بود مخصوصا M8 کلا دیوارو نگه میداشت…