آموزش استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر؛ چگونه با استفاده از کامپیوتر تصاویر خود را ارسال کنیم؟

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که بتوانید از کامپیوتر خود تصاویری را به اینستاگرام ارسال کنید؟ روش‌هایی برای این کار وجود دارد، اما بیشتر آن‌ها اشکالاتی دارند. به هر حال اگر به استفاده از اینستاگرام از کامپیوتر اصرار دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

295
توجه: نسخه تحت وب (مرورگر) اینستاگرام به‌صورت پیش‌فرض قابلیت ارسال پیام شخصی (دایرکت) یا پست عکس ندارد. برای ارسال تصویر باید از این روش استفاده کرده تا محدودیت را دور بزنید.

اینستاگرام اجازه آپلود عکس از طریق رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار یا API آن‌ها را نمی‌دهد، پس تمام موارد زیر (به جز اپلیکیشن رسمی ویندوز 10) را می‌توان به عنوان راه‌های فرعی شناخت. توجه کنید که ممکن است با استفاده از روش‌های زیر به نقض قوانین اینستاگرام بپردازید و حساب کاربری شما بسته شود.

روش پیشنهادی: استفاده از اپلیکیشن رسمی اینستاگرام برای ویندوز 10

روش دانلود و استفاده را به صورت کامل و تصویری در این مطلب (کلیک کنید) آموزش داده‌ایم. این روش بهترین راه برای برخورداری از بسیاری امکانات اینستاگرام در لپتاپ یا کامپیوتر شخصی است.

توجه: برای پست گذاشتن باید از طریق مرورگر اقدام کنید. برای خواندن آموزش اینجا کلیک کنید.


سایر روش‌ها:

در ابتدا برای باز کردن یک حساب کاربری اینستاگرام احتیاج دارید که از برنامه اصلی در یک گوشی هوشمند یا تبلت استفاده کنید – می‌توانید از یک شبیه‌ساز اندروید در کامپیوتر خود نیز استفاده کنید.

BlueStacks

نرم‌افزار BlueStacks

یک راه برای اجرا کردن برنامه‌های مخصوص اندروید در کامپیوتر، استفاده از نرم‌افزار BlueStacks است. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد که برنامه‌های موردعلاقه‌تان را در مرورگر اینترنت و در کامپیوتر به صورت تمام صفحه اجرا کنید. پس می‌توانید به کمک این نرم‌افزار و باز کردن برنامه‌ی اینستاگرام یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

BlueStacks یک شبیه‌ساز است. می‌توانید آن را امتحان کنید اما برخی معتقدند که غیر قابل پیش‌بینی بوده و کار کردن با آن صبر می‌طلبد. به‌هرحال این نرم‌افزار مجانی است!

Instapic-windows-8

InstaPic

راه دیگر استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر – که بتوان با آن اکانت جدید هم ایجاد کرد – استفاده از برنامه‌ی InstaPic، در ویندوز 8 است. اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید می‌توانید اینجا پیدایش کنید.

متأسفانه این یکی فقط در ویندوز 8 قابل استفاده است.

Gamblr

Gramblr

یک گزینه‌ی دیگر که استفاده از آن زیاد پیشنهاد نمی‌شود. گزارش‌های زیادی مبنی بر غیرفعال شدن هشتگ‌هایی که از این برنامه ارسال می‌شوند و حتی مسدود شدن حساب‌های کاربران دریافت شده. این یکی ارزش ریسک‌ را ندارد.

Latergram

Latergram.me

روش چهارم استفاده از latergram.me است. با استفاده از این وب‌سایت شما می‌توانید عکس‌هایتان را آپلود کرده و برای ارسال پست‌ها به صورت خودکار برنامه‌ریزی کنید، سپس این تصاویر به گوشی‌تان ارسال خواهد شد.

در این روش شما همچنان به گوشی خود نیاز دارید. این برنامه در زمانی که تعیین کرده‌اید یک یادآور به گوشی‌تان ارسال می‌کند؛ بنابراین برای کامل کردن پروسه‌ی ارسال پست جدید همچنان به یک دستگاه گوشی نیاز دارید. همچنین این برنامه به علت باگ‌های موجودش در آی‌تیونز 2.5 ستاره گرفته است.

Schedugr.am

Schedugr.am

به نظر می‌رسد که این یکی گزینه‌ی خوبی باشد، مخصوصاً اگر بیشتر از یک حساب اینستاگرام داشته باشید و یا بخواهید ارسال پست‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید.

می‌توانید از کامپیوتر خود به ارسال عکس‌ها بپردازید یا برایشان زمانی مشخص کنید تا بعداً ارسال شوند. بعداً هم لازم نیست مثل برنامه‌ی latergram.me عمل ارسال را به صورت دستی انجام دهید. بعد از ثبت‌نام دیگر لازم نیست یک گوشی هوشمند را دوباره لمس کنید.

Schedugram.am را می‌توانید به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید و بعد از آن باید مبلغی را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

توجه کنید که هیچ‌یک از این برنامه‌ها به اینستاگرام وابسته نیستند و هیچ تأیید یا گواهی از اینستاگرام نیز ندارند. پس بدانید هیچ تضمینی برای مسدود نشدن حساب کاربری ایسنتاگرامتان در صورت استفاده از این برنامه‌ها وجود ندارد.

 Louisem

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

295 نظر برای این مطلب
  1. zahra می‌گوید

    سلام. من اینستارو روی Bluestacks نصب کردم ولی یه مشکلی دارم اونم این که وقتی میخام پست یا استوری بذارم عکسو سیاه میکنه و نشون نمیده. چیکار باید بکنم که این مشکل حل بشه؟ خواهشاً جواب بدین کارم خیلی گیره😢😢

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      استفاده از بلواستکس تقریبا دیگه رایج نیست و پردردسره. بهتره از روش ویندوز ده استفاده کنید که در ابتدای مطلب اشاره کردیم. در مورد مشکل بلواستکس هم آخرین نسخه رو نصب کنید راه‌حل خاصی نداره

      1. zahra می‌گوید

        ممنون از جوابتون🙏🏻🙏🏻
        ویندوزم 7 نمیتونم از این روش استفاده کنم.
        اگه آخرین نسخه را نصب کنم درست میشه؟؟؟

        1. علی ارغوان می‌گوید

          باید امتحان کنید

  2. Mobina می‌گوید

    میشه اسم این فیلترشکن رو بدید؟

  3. مهسا می‌گوید

    سلام من ویندوزم تن هست و نمی تونم اینستامو اپدیت کنم

  4. Mobina می‌گوید

    من ویندوز لپ تاپم 10 هست و نمی تونم اینستامو اپدیت کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      از فیلترشکن برای ارتباط و آپدیت از مایکروسافت استفاده کنید.

  5. مریم می‌گوید

    سلام من اینستاگرام را نصب کردم موقع نوشتن میخوام از ایموجی ها استفاده کنم چجوری باید این ایموجی ها و کیبرد مخصوص اینستاگرام را نصب کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اینستاگرام کیبرد مخصوص نداره! هر کیبردی رو می‌تونید نصب و استفاده کنید. پیشنهاد من swiftkey keyboard هست

  6. mobina می‌گوید

    سلام من ویندوزم 10 هر کاری میکنم استور باز نمیشه نمستونم اینستا دانلود کنم و app(grids)رو هم دانلود کردم اما وارد اکانتم نمیشه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      از روش‌های تغییر آی‌پی تست کنید

  7. دریا می‌گوید

    سلام میخواستم بدونم من برای اینستاگرامم تو لب تاب با ویندوز 8 برنامهIG:dm رو نصب کردم ولی زمانی ک میخواستم وارد اکانتی بشم ک از قبل داشتمش و پسورد و همه چیشو میدونستم قبول نکرد و من مجبور شدم ی اکانت جدید با لب تاب بزنم و بعد وارد دایرکت خودم بشم ولی نمیتونم از دایرکت اینستای قبلی خودم استفاده کنم فق میتونم استوریا رو ببینم یا پروفایل عوض کنم ب نظرتون هیچ راهی نی؟؟؟

  8. mewli.sh می‌گوید

    سلام ببخشیدمن میخوام استوری بزارم و روش کپشن بنویسم..چطوری این کاروکنم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      از کامپیوتر نمیتونین استوری بذارین باید با موبایل انجام بشه

  9. نسرین می‌گوید

    سلام.من نرم افزار اینستا رو روی لپتاپم نصب کردم(ویندوز10) بعضی پست ها که به صورت آلبوم قرار داده میشن از طرف کاربرها-من نمیدونم چجوری بزنم اسلاید بعد یا بین اسلاید ها بچرخم؟؟نشانکی نداره! امکانش هست راهنمایی بفرمائید.مرسی🌺

    1. علی ارغوان می‌گوید

      فقط اگر لپتاپ شما صفحه لمسی داشته باشه میتونین ورق بزنین. در غیر اینصورت از وبسایت اینستاگرام استفاده کنید.

    2. مبین می‌گوید

      باید با دو انگشتت به طرف مخالق بکشی روی صفحه موس

  10. محمد رضا قاسمی می‌گوید

    با سلام و عرض ادب خدمت عزیزان ، یه سوال داشتم و اون اینکه من اینستاگرام را ثبت نام کردم و در مرحله آخر که باید کد شش رقمی را به اینستاگرام بدهم تا برنامه فعال شود متاسفانه وقتی این کد را که توسط پیامک ارسال شده به اینستاگرام می دهم قبول نمی کنه لذا خواستم راهنماییم کنید . ممنون از صبوریتان پاینده باشید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      حتما کد رو اشتباه وارد می‌کنید! وگرنه توجیه دیگه‌ای نداره

  11. gamer می‌گوید

    من از تو مرورگر یه حساب اینستا ساختم استوری هم فقط میتونم عکس بزارم ولی همونم ک میزارم نمیتونم ببینم چ کسایی دیده ایا راهی هست؟

  12. ناشناس می‌گوید

    از طریق کامپیوتر بدون نرم افزار میشه به دایرکت رفت؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر باید اپلیکیشن اینستاگرام ویندوز 10 رو نصب کنید یا چیزی مثل بلواستکس و نصب نسخه اندرویدی اینستاگرام

      1. AHMADREZA می‌گوید

        استاد من بلواستکس رو نصب کردم ولی باز نمیشه دایرکت رفت!!!!!

  13. حسین می‌گوید

    سلام ، من با نرم افزار gramblr با استفاده از کامپیوتر یه پست گذاشتم ولی الان تنها ده دوازده تا از فالوورها و فالووینگ ها نمایش داده میشن .مابقی رو نمایش نمیده ؟؟؟

    1. دخی مهرابی می‌گوید

      ooooh shet

  14. hana می‌گوید

    من خود برنامشو از store دانلود کردم
    میخوام کلا صداشو قطع کنم
    چیکار کنم؟

  15. سارا می‌گوید

    من بلواستکس رو دانلود کردم اما موقع نصب ب %11 که میرسه دیگه نصب نمیشه ارور میده

  16. amir می‌گوید

    ]چرا دایرکت نداره :(

    1. علی ارغوان می‌گوید

      نسخه ویندوز 10 اینستاگرام رو نصب کنید

  17. asal می‌گوید

    سلام. چجوری میشه عکسای البومی رو تو پی سی بزنیم بعدی؟

  18. zahra می‌گوید

    Slm.
    Man instagramo ba gushi hazf kardam ,dg nemitoonam ba email vared sham o code nemide aslan,az tarighe site instagram varede pagam shodam va baz passeordo avaz kardam o dobare code nadad,chetor az tarighe site insta mitoonam ye eddaro block konam,ya directamo check konam chon neshun nemide

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      لطفا فارسی بنویسید تا بشه راحت خوند و متوجه مشکل شما شد!
      اگر اکانت رو حذف کردید دیگه نمیشه وارد شد باید اکانت جدید بسازید. اما برای ورود مجدد باید از پایین صفحه اول از بخش لاگین وارد بشید و اگر ازتون کد میخواد یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید اگر آدرس ایمیل رو درست وارد کرده باشید براتون ارسال می‌کنه و بدون دسترسی به اون کد هیچ راه دیگه‌ای وجود نداره

  19. نیما می‌گوید

    سلام
    اینستا تو بلواستکس من نصب نمیشه
    خیلی ممنون میشم زودتر جواب بدین

  20. نسرین می‌گوید

    سلام سال نو مبارک
    من از برنامه اینستا store ویندوز 10 استفاده میکنم ولی نمیدونم از کجا باید پست بذارم لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      از این اپلیکیشن نمیتونین پست بذارین. اما برای پست گذاشتن از مرورگر میتونین این آموزش رو بخونید:
      آموزش استفاده و ارسال تصاویر در اینستاگرام در کامپیوتر و با استفاده از مرورگر کروم (ویندوز و مک)

    2. ناهید می‌گوید

      با اینستای کامپیوتر نمیشه پست گذاشت ولی میشه از یه راه دیگه اینکارو کرد

  21. سارا می‌گوید

    سلام من الان ویندوز 10 دارم اینستاگرام قابلیت البومی کردن پست ها رو گذاشته با لب تاب چجوری میتونم بقیه البوم ها رو ببینم؟

  22. سحر می‌گوید

    چطوری میشه از pc وصل شد به اینستا مسیج

  23. s.m می‌گوید

    سلام اگر از طریق لپ تاپ بدون نصب کردن اینستا واردش بشم بعد اگر من از اینستا خارج شم(حذف نکنم ب صورت فعلی خارج شم) و برام پیام بیاد روی لپ تاپ معلوم میشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر منظورتون استفاده از مرورگر هست خیر! مخصوصا وقتی خارج Logout بشید چطور انتظار همچین چیزی رو دارید؟

      1. s.m می‌گوید

        ممنون وقتی logoutبزنم اکانتم که حذف نمیشه. حذف میشه؟ با کدوم مرورگرها؟

        1. علی ارغوان می‌گوید

          خیر حذف نمیشه

          1. s.m می‌گوید

            خیییییییلیی ممنون خسته نباشید.

  24. آیدا می‌گوید

    سلام من از play store کامپیوترم instagram نصب کردم و راضی هستم .اما آلبوم هایی که وجود داره رو نمیتونم ببینم و فقط عکس اول رو میبینم نمیدونم چکار کنم که بتونم عکس های بعدی هم ببینم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      متاسفانه فقط برای صفحات لمسی هست. این مشکل توی نسخه ویندوزی اینستاگرامه

  25. 2020 می‌گوید

    مشکلش اینه که من پست دیگران رو وقتی سیو میکنم در این سیو محدودیتی هست نمیشه پستهای بیشتری رو سیود کرد

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      برای ذخیره تصاویر دیگران بهترین حالت استفاده از نسخه تحت وب هست و هیچ محدودیتی نداره

  26. hanie می‌گوید

    سلام جز ویندوز 10 ویندوز 7 نمیشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر اما شاید در آینده نزدیک بشه

  27. sina می‌گوید

    با سلام
    من با کامپیوتر برنامه اینستاگرام را از طریق گوگل بصورت انلاین وصل میشم
    میخواستم بدونم که چون بصورت انلاین وصلم .اینترنت بیشتری مصرف میشه یا فرقی نمیکنه؟
    بعد چرا اینستاگرام دایرکت نداره؟
    ایا ممکنه که در اپدیت جدید دایرکت رو اضاف کنید؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      1- چیزی به اسم از طریق گوگل نداریم! تفاوتی نداره شما به نسخه وبسایت اینستاگرام (https://Instagram.com) وارد می‌شید.
      2- مصرف اینترنت طبیعتا با توجه به حجم بالاتر تصاویر در کامپیوتر بشتره
      3- نسخه تحت وب سایت اینستاگرام دایرکت نداره
      4- ما اینستاگرام نیستیم که پاسخ بدیم اما احتمالا در آینده دایرکت هم اضافه میشه.

    2. علی ارغوان می‌گوید

      اونی که شما میگید برنامه اینستاگرام نیست نسخه تحت وب هست که خیلی محدوده. پیشنهاد می کنم از اپلیکیشن ویندوز 10 اینستاگرام استفاده کنید

  28. شیوا می‌گوید

    سلام من با chrome اینستا دارم روی سیستم محل کارم
    اما میخوام چندتا عکسو همزمان اپلود کنم نمیشه
    اصلا یه همچین امکانی وجود داره ؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر با مرورگر نمیتونید

  29. المیرا می‌گوید

    اینستاگرام رو روی بلواستک ورژن ۲.۵ نصب کردم اما لایو یا کلیپ نشون نمیده لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم

  30. فرناز می‌گوید

    ببخشید ایا میشه با کامپیوتر از دایرکت استفاده کرد؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لطفا حداقل یک بار به مطلب یک نگاه بندازید بعد سدال کنید :)
      تنها روش موجود برای استفاده از دایرکت فعلا اینه:
      http://farnet.ir/1395/08/166061/how-to-download-and-use-instagram-in-windows-10/

  31. زهرا می‌گوید

    ببخشید بانصب نرم افزار شبیه سازاندروید روی کامپیوتر امکان استفاده از همه امکانات اینستاگرام فراهم میشه؟ و آیا این نرم افزار روی ویندوز7قابلیت اجرا داره؟ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله اما طبعا دوربین رو در اختیار ندارید

  32. نگين می‌گوید

    سلام و خسته نباشید،میخواستم بپرسم آیا میشه اکانت اینستاگرام لپ تاپ رو هم شخصی کرد یا نه؟لطفا اگه میشه آموزش بدید??من از اپلیکیشن دیگه ای هم استفاده نمیکنم و فقط نمیخوام اکانتم عمومی باشه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر از اپلیکیشن اینستاگرام ویندوز 10 استفاده می کنید شبیه گوشیه تفاوتی نداره اما اگر منظور نسخه تحت وب هست امکان پرایوت کردن نیست

      1. نگين می‌گوید

        ممنون از راهنماییتون
        من از اینستا وب استفاده میکنم

        1. علی ارغوان می‌گوید

          پس برای پرایوت کردن باید یکبار از اپلیکیشن گوشی یا اپ ویندوز 10 استفاده کنید.

  33. پیمان قاسمی می‌گوید

    با سلام ، در ویندوز 10 سیستم من که اینستاشو از طریق store خود سیستم نصب کردم ، چگونه میشه روی اینستاگرام سیستمم کد بزارم ؟

  34. sarina می‌گوید

    چرا وقتی تو کامپیوتر وارد صفحه اینستاگرامم میشم قسمت دایرکت نداره راه حل چیست؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      لطفا یک بار مطلب رو بخونید بعد سوال کنید
      سپاس

  35. نگین می‌گوید

    چطوری رو لب تاب با ویندوز 10پست بزام لطفا جواب بدید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      میتونین از اپ ویندوز 10 استفاده کنید اما اگر لپتاپ لمسی ندارید امکان پست گذاشتن نیست:
      http://farnet.ir/1395/08/166061/how-to-download-and-use-instagram-in-windows-10/

      1. elmira می‌گوید

        چرا نمیشه . میشه یه ایمیل بدین تا روش پست با لپ تاپ رو بهتون یاد بدم /

        1. علی ارغوان می‌گوید

          از نسخه تحت وب یا اپ اینستاگرام (بدون صفحه لمسی) نمیشه پست کرد. تنها راه شبیه ساز های اندروید یا اپ های جانبیه

  36. عباس جدیدی می‌گوید

    خداوکیلی عجب صبری دارید شما!!!! و عجب ملت دانشمندی داریم ما!!!! صد بار گفتید دایرکت فقط با گوشی انجام میشه بازم میان سوال میکنن !!!!!!مگه میشه؟!مگه داریم؟!

    1. هانا می‌گوید

      چرا باید نداشته باشیم؟مگه علم پیشرفت نکرده؟خو باس گف واس دنیای امروزی ممکن بودن این که کاری نداره دختر….

  37. sara می‌گوید

    باویندوز 10تو وبسایت اینستگرام دایرکت داره یان.جواااااب بدین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مطلب رو بخونید بعد سوال کنید
      بله داره
      http://farnet.ir/1395/08/166061/how-to-download-and-use-instagram-in-windows-10/

  38. رضا می‌گوید

    سلام خوبین ببخشید من الان ویندوزم 10 هستش اما گزینه دایرکت واسم نداره چیکار کنم؟؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لازمه بخونید مطلب رو بعد سوال کنید:
      http://farnet.ir/1395/08/166061/how-to-download-and-use-instagram-in-windows-10/

  39. نرجس می‌گوید

    چطوری میشه استوری گذاش ؟ ویندوزمم 10 هس

  40. پیام می‌گوید

    سلام.یعنی اگه بخایم دایرکت رو چک‌کنیم فقط باید ویندوز ۱۰ داشته باشی؟؟هیییچ راهی برای رفتن به دایرکت با کامپیوتر نیست به جز داشتن ویندوز ۱۰؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      در مطلب توضیح دادیم. اصرارتون برای پرسیدن مجدد قابل درک نیست!
      “توجه: نسخه تحت وب (مرورگر) اینستاگرام قابلیت ارسال پیام شخصی (دایرکت) یا پست عکس ندارد. برای ارسال تصویر باید حتی الامکان از اپلیکیشن ویندوز 10 اینستاگرام استفاده کنید. در غیر اینصورت تنها راه استفاده از اپلیکیشن bluestacks خواهد بود.”

      1. aysan می‌گوید

        سلام چطوری بایدعکسارو ورق زد ویندوزم

        1. علی ارغوان می‌گوید

          اگر لپتاپ یا تبلت لمسی با ویندوز 10 دارید میشه در غیر اینصورت هنوز اینستاگرام مشکل رو رفع نکرده!

  41. a.m می‌گوید

    چگونه دایرکت برویم با کامپیوتر با گوشی اسونه اما انگار با کامپیوتر نمیشه

  42. مریم می‌گوید

    دایرکت اینستا رو ت لب تاب بیدا نمیکنم….کجاس؟ میشه بگید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      نسخه تحت وبسایت اینستاگرام دایرکت نداره! مطلب رو بخونید بعد سوال کنید

  43. AYSAN می‌گوید

    BEBAKHSHID MISHE KOMK KONID MAN HATMAN BAYAD DIRECTAMO CHEK KONM YANI HICH RAHI NIS??????????????????????

    1. محسن صحافی می‌گوید

      فارسی بنویسید و قبل از هر سوالی مطلب رو بخونید

  44. زهرا می‌گوید

    سلام چطوری اکانت اینستاگراممو توی کامپیوتر قفل کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      منظروتون از قفل کردن چیه!؟ اگر منظورتون شخصی کردن و پرایوت کردن هست از بخش ادیت پروفایل دنبال گزینه پرایوت باشید

  45. amir می‌گوید

    من با یک اکانتم که یک جیمیل الکی نوشتم و هیچ شماره تلفنی هم ننوشتم فقط از لب تاب وارد اینستاگرام میشدم بدون نصب هیچ نرم افزاری فقط با گوگل میرفتم توش زمانی که لوگ ات کردم و دوباره لوگین زدم یک متنی اومد که ترجمش این بود ما فعالیت غیرعادی در حساب شما دیدیم یک کد تایید به جیمیل شما فرستاده میشه آیا در کل اینستاگرام برنامه ای برای نصب روی ویندوز نداره و با لب تاب به اینستاگرام رفتن میتونه باعث مسدود شدن حساب کاربری بشه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اینستاگرام اپلیکیشن ویندوز 10 داره.
      متاسفانه بدون دسترسی به جیمیل ساخت اکانت امکان بازیابی نیس!

  46. زینب می‌گوید

    سلام ببخشیدمن هرکارمیگنم نمتونم وارداینستاشوم…ازطریق گوی نمیشودچیکارکنم

  47. اریا رعد می‌گوید

    سلام من برنامه ی grids که مخصوص اینستا درکامپیوتر هست رو دان کردم ولی نمیدونم چجور میشه باهاش رفت دایرکت لطفا راهنماییم کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اطلاعی از نحوه کارکرد این برنامه نداریم! اما احتمالا از دایرکت پشتیبانی نمی‌کنه!

      1. aida می‌گوید

        سلام چجوری برم تو دایرکتم با لب تاب

        1. علی ارغوان می‌گوید
  48. sahel می‌گوید

    چجوری با رفتن تو سایت داریکتووو چک کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      دایرکت فقط روی گوشی!

      1. ترلان می‌گوید

        چه مسخره برا چی نمیشه با لب تاب بری دایرکت من به خاطر همین اومدم با لب تاب اینسا!!!!!؟؟؟؟اه!!!!!!!!!!

        1. علی ارغوان می‌گوید

          شما دارین از مرورگر وارد سایت اینستاگرام میشید! اپلیکیشن ویندوز 10 اینستاگرام دایرکت داره

          1. sevgill می‌گوید

            سپاس فراواااااااااااااااااااااااااان

  49. سحر می‌گوید

    چطور به دایرکت بریم با ورزن جدید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      نوشتیم فقط ویندوز 10
      در مطلب کامل توضیح دادیم بخونید بعد سوال کنید

  50. سهراب می‌گوید

    سلام من با بلواستک میرم اینستاگرام ولی فیلم آپلود نمیکنه چرا؟