این تصاویر خیره‌کننده به لطف حالت Light painting و با گوشی هواوی P8 گرفته شده‌اند

یک عکاس خلاق با استفاده از قابلیت‌های نورپردازی تعبیه شده در هواوی P8 تصاویر خیره‌کننده‌ای گرفته است.

4

هواوی برای پیش‌قراول جدید خود از لحاظ طراحی چیزی کم نگذاشته و ظرافت از سر رو روی این گوشی می‌بارد. صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به همراه چیپست 8 هسته‌ای Kirin که ساخت همین شرکت است مشخصات این گوشی‌ تراز اول را تشکیل می‌دهد.

هواوی برای دوربین P8 سنگ‌ تمام گذاشته و این محصول را به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلشی جدید که به عکس‌برداری در شرایط نوری ویژه کمک می‌کند مجهز کرده است. از طرف دیگر، حالت عکس‌‌برداری ویژه‌ای هم در هواوی P8 با نام Light painting Mode وجود دارد این حالت در بررسی‌ها توانست نظر تمامی منتقدان را به خود جلب کند.

p8 4

اخیراً عکاس‌ مالزیایی معروف، کیو وی لونگ، Keow Wee Loong، با استفاده از این قابلیت ویژه دست به دوربین شد و عکس‌های خیره‌ کنند‌ه‌ای را با P8 به تصویر کشیده است. تنها ابزاری که این عکاس حرفه‌ای در اختیار داشته گوشی هواوی P8 و منابع نوری بود، با این حساب وی توانست با به کارگیری خلاقانه این تجهیزات، عکس‌هایی منحصر به فرد خلق کند.

شما را به دیدن این عکس‌های زیبا دعوت می‌کنیم:

تماشا کردن تصاویری که با همان تمهیدات نوری در تونل گرفته شده‌اند نیز خالی از لطف نیست:

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. اریا می‌گوید

    بزنید همو اینجوری نمیشه!

  2. translator می‌گوید

    آقا هواوی نیست عزیز من واووی تلفظ میشه! این H رو تلفظ نمی کنن. ویدیوی مستقل سایت شرکت واووی هست برید ببینید نمیخاد امکانات دوربینشو به ما یاد بدی برو تلفظت رو درست کن!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دوست عزیز در جریان هستیم اما این تلفظی هست که جا افتاده و واردکننده های رسمی هم با همین نام تبلیغات رو انجام میدن؛ وگرنه بارها این شرکت اعلام کرده تلفظ صحیح Wah-Wei هست.

    2. محسن صحافی می‌گوید

      جناب ترنسلیتور! شما لوگوی فارسی هواوی رو دیدی؟
      عادت کنیم در مورد همه چیز ابراز فضل نکنیم!