آیا اپل به اشتباه تصویر آیفون 6C را لو داده است؟!

امروز در فضای اینترنتی عکسی دست به دست شد که منتسب به پایه و گوشی بعدی آیفون 6c است.‌اما آیا این عکس واقعا اولین تصویر منتشر شده از آیفون 6C است؟

4

تصویر منتشر شده شباهت زیادی به آیفون 5c با تا‌چ‌آی‌دی دارد و باز هم در ساخت آن از پلاستیک استفاده شده است. این شایعه ابتدا در سایت‌ معروف رِد‌دیت منتشر شد، سپس دامنه آن به یوتیوب گسترش پیدا کرد و وب‌سایت نِکست‌وب اولین پایگاه‌ اینترنتی بود که شایعه آیفون 6c را درج کرد.

iphone5c

از روی تصویر منتشر شده به هیچ‌وجه نمی‌توان قضاوت کرد که این عکس مربوط به آیفون 6c یا حتی آیفون 7c است. در تصویر بالا می‌توانید به طور ظاهری تصویر منتشر شده (سمت راست) را با تصویر آیفون 5C (سمت چپ) مقایسه کنید. یکی از کاربران رِد‌دیت هم نظر جالبی در خصوص این عکس داده است، وی مدعی است تصویر افشا شده ممکن است یکی از صدها طرحِ طراحان اپل باشد.

Apple-just-accidentally-unveil-the-iPhone-6C

لینک عکس منتشر شده در وب‌سایت اپل را قرار می‌دهیم تا خودتان با مراجعه و مشاهده عکس در خصوص صحت و سقم شایعات منتشر شده قضاوت کنید.

venturebeat.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. احمد می‌گوید

    آقا چه ربطی داره
    کاور پلاستیکی (ژله ای) هستش و تو بازار هم موجوده
    کجا ایفون 6C هست

    شایعه سازی میکنید واسه خودتون

  2. Amir می‌گوید

    عکسو تغییر دادن

    1. md می‌گوید

      نه عکس آخر از پایین انتخاب کنین میاد بالا.این یه اشتباه بزرگ برای اپل هست.در جواب آقای احمد هم بگم هیچوقت جلد داخل تبلیغات و عکس محصول کار نمیره و اگه کمی دقت کنین میتونین بفهمین که این لد نیس و بدنه دستگاه است.

      1. Amir می‌گوید

        خودم میدونم از پایین کدوم عکسو بزنم
        ولی عکس جدید 5C هست به دکمه هوم نگاه کنید
        معلوم میشه عوضش کردن