wallpaper ؛ نام نمایشگر 55 اینچی OLED جدید ال‌جی با ضخامت کمتر از یک میلیمتر است!

پنل 55 اینچی OLED ال‌جی با ضخامت 0.97 میلی‌متر و وزن 1.9 کیلوگرم را باید یکی از صفحه‌نمایش‌های تاثیرگذار در بازار این دستگاه‌های الکترونیکی دانست. این پنل به‌حدی باریک است که با استفاده از یک پشتی مغناطیسی می‌توانید آن را بر روی دیوار قراردهید و مانند یک پس‌زمینه زیبا مورد استفاده قراردهید.

0

اگرچه این صفحه‌نمایش بسیار باریک‌تر از تلویزیون پرچمدار ال‌جی در رده OLEDهاست اما یکی از دلایل این باریکی را باید عدم بهره‌گیری از مدارهای الکتریکی دانست که باعث خواهند شد این صفحه‌نمایش کارایی مانند یک تلویزیون داشته باشد. از سوی دیگر اکثر قسمت‌های الکترونیکی این محصول در مکانی خارج از صفحه‌نمایش قرارمی‌گیرند.wallpaper oled

اگرچه این محصول با نام Wallpaper هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده اما به‌خوبی خط مشی ال‌جی در تولید صفحه‌نمایش‌های جدید را نشان می‌دهد. با توجه به اینکه تلویزیون‌های OLED نیازی به چراغ‌های پس‌زمینه ندارند از تکنولوژی پیشرفته و مراحل تولید سختی برخوردارند که نتیجتا باعث افزایش قیمت تمام‌شده برای مشتری خواهندشد. شرکت‌های رقیب مانند سامسونگ و سونی کنارگذاشتن این تکنولوژی را به‌عنوان یک راه‌حل در دستور کار قرارداده‌اند اما ال‌جی با معرفی هفت تلویزیون OLED جدید در نمایشگاه CES سال جاری و رونمایی از نسخه اولیه صفحه‌نمایش جدید خود نشان داده همچنان به این تکنولوژی پایبند است.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.