آغاز رسمی عرضه آپدیت اندروید 5.1.1 برای ساعت‌های هوشمند Android Wear

آخرین نسخه از سیستم‌عامل Android Wear یعنی نسخه 5.1.1 ابتدا بر روی Watch Urbane ال‌جی عرضه شد. پس از آن ساعت‌های دیگر هم به مرور زمان آپدیت شدند و حالا گوگل رسماً عرضه این آپدیت را برای تمامی ساعت‌های اندرویدی تأیید کرده است.

0

اندروید ور 5.1.1 امکانات بسیاری را به پلتفرم پوشیدنی گوگل آورده است. از جمله این امکانات می‌توان به حرکت دادن و چرخاندن مچ برای مرور نوتیفیکیشن‌ها، کشیدن شکلک با دست، لانجر جدید، قابلیت تغییر اندازه فونت، قفل کردن صفحه ساعت و … اشاره کرد. این آپدیت همچنین امکان اتصال مستقل به وای‌فای را برای ساعت‌های هوشمندی که به صورت سخت‌افزاری از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند فراهم کرده است.

Android-Wear-5.1.1-draw-emoji

Android Wear 5.1.1 در حال حاضر بر روی ساعت‌های Watch Urbane، G Watch و ZenWatch فعال است و آپدیت جدید قرار است به زودی برای موتو 360، SmartWatch 3 سونی و Gear Live سامسونگ نیز عرضه شود. برای دریافت این آپدیت ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه اپلیکیشن Android Wear را روی گوشی خود نصب کرده‌اید و سپس در روزهای آینده منتظر این آپدیت بمانید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.