آرمان همراه آرین نماینده رسمی جدید فروش ال‌جی موبایل در ایران

شرکت ال‌جی از آغاز همکاری رسمی حود با شرکت آرمان همراه آرین در زمینه توزیع گوشی‌های تلفن همراه این شرکت در ایران خبر داد.

1

بنابر اعلام روابط عمومی دفتر ال‌جی در ایران، شرکت آرمان همراه آرین فعالیت خود را از ابتدای سال 2013 به عنوان نماینده رسمی چند برند گوشی تلفن همراه هوشمند در ایران آغاز کرد. این شرکت با نگرشی نو در زمینه فروش تفاوتی چشمگیر در بازار ایران به وجود آورد. همکاری برند معتبر و پیشگامی مانند ال‌جی و این شرکت منجر به گسترش فعالیت در عرضه تلفن‌های همراه ال جی با بهترین کیفیت خواهد شد.

همکاری ال‌جی و آرمان همراه آرین موجب ایجاد رضایتمندی بیشتر مصرف‌کنندگان در زمینه فروش گوشی‌های تلفن همراه هوشمند ال‌جی خواهد گردید و با ایجاد فضای رقابتی سالم گامی مهم در راستای حفظ پیشگامی ال‌جی در بازار تلفن همراه ایران برداشته خواهد شد

شرکت آرمان همراه آرین در سومین اجلاس جهانی با دریافت نشان منتخب با رویکرد مدیریت تعالی در میان نمایندگی‌های رسمی تلفن همراه به عنوان برند برتر انتخاب شد. همچنین این شرکت در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۲ موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان شد. دریافت تندیس و تقدیرنامه از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در بهمن ماه ۱۳۹۳ از دیگر افتخارات اخیر آرمان همراه آرین است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. vahid می‌گوید

    نمیدونم این تندیس رضایتمندی رو کسانی که سروکارشون به گارانتی آرین افتاده هم قبول دارند یا نه !
    خوبی ال.جی تو ایران این بود که هم قیمت جهانی اش عرضه می شد. G2 و G3 کمترین افت قیمت رو داشتند – اینقدر شرکت گارانتی کننده ارزون می داد که شما بدون گارانتی اش رو توی بازار پیدا نمی کردید ( صرف هم نمی کرد )
    حالا آرین :
    سونی گارانتی دار رو اینقدر گرونتر میده که بازار پر از گوشی های بدون گارانتی یه
    Z3 کامپکت رو قبل از عید آرین میداد 1610 ( ماکروتل پلاس هم میداد 1470) اونوقت بدون گارانتی اش 1250 بود !!!!