درز تصویر و مشخصات تبلت ZenPad ایسوس پیش از رونمایی احتمالی در تیرماه!

عملکرد خوب سری Zen ایسوس در گوشی‌های همراهِ هوشمند، این شرکت را به فکر گسترش این سری به بازار تبلت‌ها وا داشته است.

0

گوشی‌های سری Zenfone ایسوس فروش خوبی داشته‌اند و از قرار معلوم پیرو این موفقیت، تبلت‌های سری ZenPad نیز در آینده نزدیک در راهند.

اولین تبلت‌های این سری هفت و هشت اینچی خواهد بود. نسخه ۷ اینچی تبلت ZenPad در دو مدل عرضه می‌شود، مدل Z170C که تنها از وای‌فای پشتیبانی می‌کند و مدل Z170CG که شبکه‌ 3G را ساپورت می‌کند. انتظار داریم این دو مدل تا تیرماه جاری روانه بازار روسیه شوند.

از لحاظ سخت‌افزاری تبلت‌های سری ZenPad هفت اینچی ایسوس حرف زیادی برای گفتن ندارند. صفحه‌نمایش IPS با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل به همراه هشت یا شانزده گیگابایت حافظه ذخیره سازی و دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت دوربین و دوربین VGA در قسمت جلوی تبلت مشخصات اصلی این محصول جدید را به همراه باتری ۳۹۵۰ میلی‌آمپری تشکیل می‌دهند.

چیپست ۶۴ بیتی اینتلِ اتم از نوع X3 به همراه پردازنده چهارهسته‌ای که در فرکانس ۱ گیابایت کار می‌کند به همراه یک گیگابایت رم، وظیفه پردازش این تبلت را به عهده خواهند گرفت.

گفته می‌شود که ZenPad هفت اینچی در دو رنگ سیاه و سفید عرضه بازار خواهد شد و وزنی معال ۳۰۰ گرم دارد. همان‌طور که گفته شد، این محصول ابتدا در روسیه عرضه خواهد شد. تبلت هفت اینچی Zenpad ایسوس که از وای‌فای پشتیبانی می‌کند قیمتی معادل ۱۶۰ دلار دارد و نسخه 3G این محصول ۱۸۰ دلار قیمت گذاری شده است. بدون شک این قیمت‌ها در سایر کشورها متفاوت خواهد بود.

تبلت بعدی از سری ZenPad، تبلت هشت اینچی ZenPad ایسوس است که از قرار معلوم سخت‌افزار خوبی در آن تعبیه شده. احتمال می‌رود چیپست Z3530 یا Z3560 به همراه دو گیگابایت رم و میزان حافظه ذخیره سازی از ۸ تا ۶۴ گیگابایت برای این محصول جدید ایسوس در نظر گرفته شده باشد. صفحه‌نمایش تبلت Zenpad هشت اینچی نیز از رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل بهره می‌گیرد.

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتِکس تایوان که ماه آینده برگزار می‌شود حضور دارد و بدون شک از سری ZenPad بیشتر خواهیم شنید.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.