بازی Snake گوشی‌های قدیمی نوکیا برای ویندوزفون، iOS و اندروید عرضه شد

اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک نویدِ عرضه بازی محبوب Snake را برای گوشی‌های هوشمند خوانده‌اید؛ اما امروز این مژده را به طرفداران این بازی محبوب می‌دهیم که این عنوان قدیمی و نوستالژیک آماده دانلود است.

0

این روزها گوشی‌های موبایل از لحاظ بازی دستِ کمی از کنسول‌های حرفه‌ای بازی ندارند و عنوان‌های بازی موبایلی، هستند که فروش‌های بسیار زیادی داشته‌اند؛ اما در بینِ همه این بازی‌های خوش‌ آب‌ و رنگ،‌بازی مارِ گوشی‌های قدیمی چیز دیگری است.
کاربران در گذشته زمان زیادی را اختصاص به این بازی می‌دادند و بدون شک شما هم خاطرات خوشی با این عنوان سپری کرده‌اید.
گوشی‌های نوکیای قدیمی بازی Snake را به صورت پیش‌فرض نصب شده داشتند و با این حساب واقعا نمی‌توان آمار دقیقی از افرادی که این بازی را انجام داده‌اند بدست آورد اما بدون شک افراد زیادی این بازی را تجربه کرده‌اند. همین آمار و ارقام سازنده‌ این عنوان کلاسیک را به فکر انداخت تا بازی Snake را دوباره برای سیستم‌عامل‌های موبایل جدید احیا کند.
تانیِل آرمانتو، مهندس طراح این بازی، با استدویوی Rumilus برای ساخت و پرداخت بازی Snake همکاری کرد و این بازی در حال حاضر جهت سیستم‌عامل‌های اندروید،‌iOS و ویندوزفون آماده دانلود است. ناگفته نماند که تاکنون بازی‌های زیادی از روی عنوان کلاسیک Snake ساخته شده؛ اما بازی Snake Rewind که نام دقیق بازی ساخته شده توسط طراح اولیه این بازی است تنها عنوان اصلی می‌باشد.
این نکته را هم ذکر کنیم که اگر بازی را دانلود کردید و از آن خوشتان نیامد ما را سرزنش نکنید چرا که این بازی برای گوشی‌های قدیمی نظیر نوکیا 5110 طراحی شده بود و در نسخه جدید تنها رنگ‌ ولعاب آن تغییر کرده است.
سازنده‌ بازی Snake Rewind دست و دل بازی به خرج داده و عنوان نوستالژیک و محبوب خود را رایگان عرضه کرده‌اند اما اگر از بازیکن‌های حرفه‌ای این عنوان باشید و بخواهید قسمت‌های اضافی آنرا نیز تجربه کنید باید دست به جیب شده و این مراحل را خریداری کنید.

دانلود: اندروید – iOS ویندوزفون

phoneareana.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.