تصاویر رندر شده Meizu MX5 از یک گوشی هوشمند بدون حاشیه صفحه‌نمایش دیگر خبر دارد

سال گذشته گوشی Meizu MX4 در لیست گوشی‌های اندرویدی که در سایت بنچ‌مارک AnTuTu مورد آزمایش قرار گرفته بودند، خوش درخشید؛ این گوشی به میانگین امتیاز ۴۷.۷۶۵ دست پیدا کرد، جالب است بدانید که نکسوس ۶ در این لیست با ۴۷.۰۷۹ امتیاز جا خوش کرده بود؛ حال این سوال پیش میآید که آیا Meizu MX5 که انتظار می‌رود تا اواخر امسال روانه بازار شود هم می‌تواند فتوحات قبلی را تکرار کند یا خیر.

0

انتظار می‌رود Meizu MX5 قاب فلزی با گوشه‌های خم داشته باشد. گفته می‌شود که این پرچمدار جدید به اسکن اثر انگشت هم مجهز است اما از آنجایی که هنوز چشممان به تصاویر پشت این گوشی روشن نشده نمی‌توان در خصوص آن قضاوت درستی کرد.

Meizu-MX5-renders
گوشی Meizu MX5 از پردازنده هشت هسته‌ای مدیا تک MT6795 با معماری ۶۴ بیتی بهره می‌گیرد. دوربین پشت این محصول نیز فناوری فوکوس اینفرارد را برای بهبود عکاسی به خدمت خواهد گرفت.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گوشی در حال حاضر به بیرون افشا نشده؛ اما با نگاه به تصویر منتشر شده از این گوشی می‌توان گفت که این پرچمدار جدید صفحه‌نمایشی بدون حاشیه دارد و با گوشی‌ هوشمند زیبایی طرف خواهیم بود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.