اچ‌تی‌سی پای تبلیغات را به Blinkfeed خود باز می‌کند!

پرواضح است که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی توانسته یکی از بهترین و پرکاربردترین خبرخوان‌های سیستم‌عامل اندروید را با نام Blinkfeed در اختیار عموم قرار دهد. این خبرخوان در تازه‌ترین به‌روزرسانی قابلیت ارتباط چند کاربره را ارائه کرده است. در همین راستا لو دهنده معروف Upleaks اعلام کرده که اچ‌تی‌سی در فکر ایجاد کسب درآمد بادآورده‌ای با بهره‌گیری از محبوبیت بالای این خبرخوان در شبکه‌های اجتماعی است.

0

طبق اطلاعات منتشر شده توسط این کاربر تویتر، اچ‌تی‌سی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک با نمایش تبلیغات در خبرخوان Blinkfeed، دیگر محصولات و برنامه‌های خود را به استفاده‌کنندگان از این اپلیکیشن معرفی نماید. بدون شک تبلیغات در Blinkfeed به شکل متفاوتی نسبت به نمونه نمایش داده شده در شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک و تویتر ارائه خواهد شد.

اگر حرف‌های Upleaks رنگ حقیقت به خود بگیرد، این امکان وجود خواهد داشت که همچون گذشته به سادگی نتوانید پست‌های دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی را مرور نمایید. این احتمال نیز وجود دارد که نیمی از اولین صفحه به تبلیغات در نظر گرفته شده اختصاص یابد، این در حالیست که اکنون در قسمت مذکور آخرین خبرها، فعالیت دوستان در شبکه‌های اجتماعی، قرار ملاقات روز جاری و وضعیت آب‌وهوای محل زندگی نشان داده می‌شود.

htc-blinkfeed-ads-640x363

با توجه به محبوبیت اپلیکیشن HTC BlinkFeed در میان کاربران گوشی‌های ساخته شده توسط اچ‌تی‌سی، کمپانی تایوانی پس از مدتی این برنامه را با ارائه در گوگل پلی برای کاربران سایر دستگاه‌های اندرویدی در دسترس قرار داد. بدین ترتیب اچ‌تی‌سی می‌تواند با استفاده از محبوبیت خبرخوان BlinkFeed، دارندگان دیگر محصولات اندرویدی را به خرید گوشی‌های خود ترغیب نماید.

همچون دیگر برنامه طراحی شده برای پلتفرم اندروید، کاربران به راحتی خواهند توانست در صورت نارضایتی از تبلیغات نمایش داده شده توسط BlinkFeed، آن را غیرفعال نمایند؛ اما اگر شما جزو آن دسته از کاربران هستید که به استفاده از قابلیت‌های این خبرخوان عادت کرده‌اید، مجبور به چشم پوشی بر روی این مشکلات خواهید بود. شایان به ذکر است که در صورت حقیقی بودن این شایعات، شرکت اچ‌تی‌سی در حال برنامه‌ریزی به منظور نحوه نمایش این نوع تبلیغات بوده و به این زودی‌ها خبری از نمایش تبلیغات در Blinkfeed نخواهد بود.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.