یک بام و چند هوای سامسونگ؛ گلکسی نوت 2 تنها در برخی کشور‌ها به اندروید 5 آپدیت خواهد شد!

گرچه سامسونگ در گرفتن آپدیت‌های اندروید سریع‌ترین نیست اما این غول کره‌ای اندروید عملکرد خوبی در زمینه آپدیت اندروید ۵ یا‌‌ همان آب‌نبات چوبی داشته است.

1

طی ماه‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که اندروید ۵. ۰ برای بسیاری پرچمداران و حتی بعضی مدل‌های قدیمی‌ترمثل گلکسی نوت ۳ و گلکسی اس ۴ عرضه شده است. اما گلکسی نوت ۲ چطور؟ آیا این دستگاه قدیمی هرگزبه آخرین سیستم‌عامل گوگل مجهز خواهد شد؟

دفتر سامسونگ در لهستان تایید کرده است که نوت۲ در ماه فوریه به اندروید ۵. ۰ به‌روزرسانی خواهد شد اما گزارشی اخیرا از اکانت توئیتر Samsung Gulf منتشر شده مبنی بر اینکه نوت ۲ به اندروید ۵ به‌روزرسانی نمی‌شود. حالا نمی‌دانیم بالاخره حرف چه کسی را باور کنیم!

note-2-lollipop-tweet

به لطف توئیت دیگری از Samsung DK مطلع شده‌ایم که تنها برخی مناطق این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند و برخی دیگر خیر! راهی برای اینکه بدانیم کدام مناطق بی‌بهره خواهند ماند وجود ندارد اما می‌توان حدس زد که این آپدیت با توجه به فروش منطقه‌ای سامسونگ و به نوعی تنظیم بازار آن و ترغیب به خرید محصولات جدید صورت می‌گیرد و طبیعتا یک سیاست پنهان به حساب می‌آید!

حال که گلکسی نوت ۲ سامسونگ به سومین سال از عمر خود نزدیک می‌شود باید اعتراف کنیم اینکه سامسونگ توانسته با این سطح از پشتیبانی ادامه دهد امری تاثیرگذار است، حتی اگه تمام مناطق را پوشش ندهد! به هر حال اینکه نوت ۲ چه زمانی به‌روزرسانی را دریافت کند و آیا در ایران این آپدیت را دریافت خواهد کرد یا خیر؟ ظاهرا هنوز کسی نمی‌داند.

androidauthority

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. hafez می‌گوید

    سلام دوستان. خسته نباشید. ببخشید من نوت2دارم شنیدم اندروید5 براش اومده آیا کسی تا حالا زده یا نه؟ لطفا راهنماییم کنین. ممنون