ویدئوی تبلیغاتی جدید سامسونگ برای گلکسی اس 6 اج به بهانه روز مادر!

روز مادر به‌زودی در آمریکا فرا می‌رسد و از آنجایی که دو گوشی گلکسی اس 6 و اس 6 اج، محصولات داغ و جذابی محسوب‌ ‌می‌شوند، سامسونگ ویدئوی تبلیغاتی مرتبط با این روز را منتشر کرده است.

0

این ویدئو که دارای تمی مرتبط با تعطیلات و گردش است، همچنان بر روی این دو گوشی نیز تمرکز می‌کند. در این ویدئو پیام‌های متنی خنده‌داری که از سمت یک مادر ارسال شده، نمایش داده می‌شود.

اگر شما هم تمایل به شرکت در این مسابقه را دارید، می‌توانید شانس خود در برنده شدن جایزه که یک دستگاه گلکسی اس 6 اج خواهد بود، امتحان کنید. تنها کافیست خنده‌دارترین پیام متنی که از زبان یک مادر گفته شده را ارسال نمایید.

برای این کار باید صفحه SamsungMobileUS@ را دنبال (follow) کرده و متن‌های جالب خود را به همراه هشتگ TextsFromMom# منتشر کنید. البته جایزه فقط به افراد مقیم آمریکا تعلق می‌گیرد، اما تمام کاربران امکان شرکت در این مسابقه را دارند.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.