نینتندو در دو سال آینده ۵ بازی برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌کند

دو ماه پیش بود که نینتندو مژده ساخت بازی‌ برای گوشی‌های هوشمند را داد و اکنون این شرکت بزرگ بازی‌های کامپیوتری از برنامه‌های خود برای عرضه ۵ عنوان بازی تا سال دو سال آینده پرده برداشت.

0

انتظار می‌رود اولین عنوان بازی‌ موبایل نینتندو برای گوشی‌های موبایل تا اواخر سال جاری میلادی عرضه شود؛ ساتورو ایواتا (Satoru Iwata)، مرد شماره یک نینتندو به همین منظور اعلام کرد ممکن است این تعداد بازی کم به نظر بیاید، اما ما قصد داریم این ۵ بازی آن‌طور که باید از آب دربیاید و به عناوین پرفروشی تبدیل شوند، به همین دلیل مراحل ساخت هر کدام از این بازی‌ها زمان زیادی را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین تاکید کرد که هیچ‌ کدام از این عناوین، نسخه‌های بازسازی شده بازی‌های قبلی نینتندو نیست و بازی‌های کاملاً‌ جدید و مستقلی هستند. این روزها راضی نگه داشتن علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری بسیار سخت است و هرچند که نینتندو عناوین بسیار محبوبی دارد اما باز هم ساخت و پورت کردن این بازی‌ها برای نینتندو حالت شمشیر دولبه را دارد و ممکن است به شکست منجر شود.

از طرف دیگر پورت کردن بازی‌های فعلی نینتندو منجر به بروز مشکلاتی در سیستم‌ امتیاز دهی می‌شود، بررسی و مقایسه امتیاز دهی در گوشی‌های موبایل ممکن است متفاوت انجام شود و با این حساب نینتندو ترجیح داده تا از خیر بازی‌های محبوب خود برای پلتفرم موبایل بگذرد و عنوان‌های کاملاً جدیدی را روانه بازار کند.

blog.gsmareana.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.