گزارش: اچ‌تی‌سی در برخی از گوشی‌های One M9 از گوریلا گلس 3 به جای 4 استفاده کرده است!

بر اساس اطلاعات شرکت کورنینگ (Corning)، سازنده شیشه‌های گوریلا گلس، شیشه‌های نسل چهارم تولیدی این شرکت دو برابر مقاومتِ بیشتری نسبت به شیشه‌گوریلا گلس ۳ دارند؛ و گفته شده است که در صفحه‌نمایش ۵ اینچی اچ‌تی‌سی وان M9 که از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است شیشه‌های گوریلا گلس نسل ۴ استفاده شده است.

2

نگرانی دارندگان گوشی‌های همراه از وارد شدن صدمات به صفحه‌نمایش گوشی در اثر ضربات و خش افتادگی به اندازه‌ای است که به کار بردن صفحه‌نمایش گوریلا گلس ۴ در گوشی‌ می‌تواند انگیزه‌ مناسبی برای خرید باشد.

به همین منظور اخباری از جانب کاربر افشا کننده اخبار اینترنتی که با نام upleaks@ وی‌ را می‌شناسیم و بیشتر خبرهایش درست از آب در میاید به گوش می‌رسد، وی مدعی است بعضی از گوشی‌های اچ‌تی‌سی وان M9 و وان M9 پلاس با صفحه‌نمایش گوریلا گلس ۳ و بعضی دیگر با صفحه‌نمایش گوریلا گلس ۴ به بازار عرضه شده‌اند.

HTC-One-M9-Plus-official-images

اسنادی نیز در همین زمینه منتشر شده که گواهی این ادعاست؛ البته مستندات عرضه شده به زبان چینی هستند و با این حساب برای ما قابل خواندن نبود! به هر ترتیب upleaks@ ید طولایی در افشای اخبار اچ‌تی‌سی دارد و با این حساب به احتمال زیاد این بار نیز ادعای وی در به کار بردن شیشه‌ گوریلا گلس ۳ به جای گوریلا گلس ۴ در بعضی از گوشی‌های اچ‌تی‌سی وان M9 اجتمالا صحت دارد.

از طرف دیگر به کار بردن قطعات مشابه در ساخت گوشی‌ها مورد تازه‌ای نیست و در گذشته شاهد انجام این کار از شرکت‌های تولید کننده گوشی‌ موبایل بوده‌ایم.

phoneareana.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. hamid می‌گوید

    سلام به همه
    به نضره من همش دروغی بیش نیست…..
    گوشیهای HTCبهترینن این بهمون صابت شده…..

  2. quietly brilliant می‌گوید

    چجوری متوجه بشیم گوریلاگلس 3عه یا 4؟!یکی اون متن چینیو ترجمه کنه!